پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید در ایران کدام است؟
موبایل

پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید در ایران کدام است؟

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

گوگل پلی اخیرا آمار اپلیکیشن های دارای بیشترین دانلود از ایران را منتشر کرده که در آن اپلیکیشن تلگرام در رتبه اول، VPN-Hotspot Shield رتبه دوم و WhatsApp Messenger در رتبه سوم قرار گرفته است. در ادامه لیست ۱۰ اپلیکیشن پردانلود توسط ایرانی ها را برای شما قرار داده ایم.

گوگل پلی بصورت دوره ای پردانلودترین اپلیکیشن های خود را بطور اختصاصی برای کشورهای مختلف معرفی می کند و طبق این گزارش برترین و جذاب ترین اپلیکیشن ها برای ایرانی ها نیز منتشر شده است. طی این گزارش همانطور که مشخص بود تلگرام جذاب ترین اپلیکیشن برای ایرانی ها معرفی شد. با توجه به این که تلگرام اخیرا برترین پیام رسان در بین ایرانی ها شده و تقریبا بیش از نیمی از کاربران ایرانی از تلگرام استفاده می کنند این موضوع خیلی هم تعجب ندارد.

اما جالب این که دومین اپلیکیشن پردانلود توسط ایرانی ها فیلترشکن VPN-Hotspot Shield است که نشان از تلاش کاربران ایرانی برای دسترسی به محتوا و سایت های مسدود شده نظیر یوتیوب، فیس بوک و توییتر می باشد. البته جالب تر این که در برهه ای از زمان و در گزارشاتی که گوگل پلی منتشر کرده که تقریبا تمام ۳۰ اپلیکیشن پردانلود برای ایرانی ها فیلترشکن بوده است.

سومین اپ با بیشترین دانلود توسط ایرانی پیام رسان واتس اَپ است که در جهان نیز کاربران بسیاری دارد و در ایران نیز به تبع آن کاربران بسیاری کسب کرده و دانلود های زیادی را به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن موبایلی توانسته حدود یک میلیارد دانلود در دنیا پیدا کند که این مقدار در برابر تلگرام بسیار زیاد است. اما ایرانی ها به تلگرام رقبت بیشتری نشان داده اند.

پیام رسان؛ جذابترین اپلیکیشن برای کاربران

چهارمین اپلیکیشن نیز همچون دو مورد دیگر ارسال پیام و ارتباط گیری با مخاطبان است. همچون تلگرام و واتس اپ که پیام رسان بوده اند رتبه چهارم نیز اپلیکیشن imo می باشد که اپلیکیشن برای تماس تصویری بین کاربران است. در این اپ امکان چت و تماس ویدئویی و تصویری با کیفیت های مختلف برای کاربران به صورت رایگان فراهم شده است و بسیاری از کاربران ایرانی از آن استفاده می کنند.

اپلیکیشن اندروید

اما جالب تر از همه این است که برنامه AndroDumper پنجمین برنامه پردانلود توسط ایرانی ها در Google Play Store است که برنامه ای مخصوص شکستن رمز وای فای بصورت غیرقانونی می باشد که به نظر می رسد برای ایرانی ها بسیار جذاب است.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن Shareit به عنوان ششمین اپلیکیشن پردانلود بوده که از آن جهت اشتراک‌گذاری فایل میان کاربران اندرویدی استفاده می شود. هفتمین برنامه گوگل فوتوز، Zapya هشتم برنامه و آنتی ویروس 360 Security و DU Battery Saver در رتبه های نهم و دهم قرار گرفته اند. تمام برنامه های مذکور رایگان بوده اند و از کاربران هزینه ای دریافت نمی کنند.

لیست پردانلودترین اپلیکیشن های اندروید توسط ایرانی ها

در ادامه لیست برترین اپلیکیشن های دانلود شده توسط ایرانی ها از گوگل پلی به شما معرفی می شود که در بین آنها اپلیکیشن های جالبی وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

۱- پیام رسان تلگرام (Telegram)
۲- فیلترشکن VPN-Hotspot Shield
۳- پیام رسان WhatsApp Messenger
۴- تماس تصویری ایمو (Imo)
۵- AndroDumpper (شکستن رمز وای فای)
۶- تبادل فایل SHAREit
۷- گوگل فوتو (Google Photos)
۸- انتقال فایل زاپیا (Zapya)
۹- آنتی ویروس 360 Security
۱۰- مدیریت باتری Du Battery Saver

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۰)