پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ را بشناسید
موبایل

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ را بشناسید

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

هر سال شرکت های تولیدکننده گوشی موبایل در دنیا مدل های جدیدی از گوشی های هوشمند را تولید کرده و روانه بازار می کنند. در این میان برخی از مدل ها از قابلیت های بهتر و کیفیت بالاتری برخوردار نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است و همین باعث می شود آن مدل ها فروش بالاتری داشته باشند. معمولا محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند بهترین گوشی ها هم هستند که پرچمدار گوشی های یک شرکت در آن سال می باشند. ما پس از جمع آوری اطلاعات در خصوص میزان فروش گوشی های موبایل در دنیا این مطلب را نگارش کردیم تا در آن محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۹ را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

در دنیای گوشی های هوشمند هر سال مدل جدیدی معرفی می شود و با ارائه سخت افزار قوی تر و امکانات جدید به کاربران محبوبیت بیشتری نسبت به مدل های قبلی کسب می کند. این محبوبیت فروش بیشتر را به دنبال داشته و باعث می شود برخی از مدل های گوشی به پرفروش ترین گوشی های سال تبدیل شوند. این گوشی های پرفروش همان گوشی های پرچم‌دار هستند که محبوبیت فراوانی در میان کاربران دارند. چند سالی می شود که آمار پرفروش ترین گوشی های هوشمند به روشی برای شناسایی بهترین گوشی های موبایل در دنیا تبدیل شده است و کاربرانی که قصد خرید موبایل را دارند با بررسی مدل های پرفروش گوشی ها و قیمت آنها، مدل مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

همانطور که گفتیم یک روش خوب برای انتخاب گوشی هوشمند از میان هزاران مدل مختلف استفاده از آمار فروش گوشی ها است. چراکه دیگر کاربران هم همچون ما به دنبال خرید گوشی خوب هستند و زمانی که تعداد زیادی از کاربران یک مدل از گوشی را خریداری می کنند به این معنی است که آن گوشی کیفیت بالاتر و امکانات بهتری نسبت به دیگر مدل ها دارد. بنابراین می توان پس از یک تحقیق کوتاه در مورد آن مدل گوشی با خیال راحت اقدام به خرید آن نمود.

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۹

هر سال منابع آماری گزارش های متعددی در خصوص وضعیت گوشی های هوشمند در دنیا ارائه می کنند که یکی از آنها گزارش فروش گوشی ها است. این بار وب سایت معروف gsmarena وضعیت فروش گوشی های هوشمند در دنیا را بررسی کرده است که در نتیجه آن گزارشی منتشر کرده که نشان دهنده گوشی های پرفروش سال ۲۰۱۹ می باشد. در گزارش مذکور فهرست پرفروش ترین گوشی های دنیا در این سال ارائه شده است که همچون سال های گذشته سامسونگ در رتبه برتر قرار گفته است. شرکت های شیائومی و هواوی هم با مدل های برتر خود توانسته اند در رتبه های دوم و سوم قرار گیرند.

در خصوص مدل های برتر باید گفت که مدل گلکسی آ ۵۰ (Galaxy A50) سامسونگ در رتبه نخست قرار گرفته و گوشی های ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) شیائومی و گلکسی آ ۷ (Galaxy A70) سامسونگ در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. جالب این است که رتبه یک تا هشت به گوشی های سامسونگ و شیائومی تعلق گرفته است و شرکت هواوی که یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا است با مدل پی ۳۰ پرو (P30 Pro) در رتبه نهم قرار گرفته است. رتبه های پس از آن هم مجددا به گوشی های سامسونگ و شیائومی اختصاص یافته است. فهرست گوشی های پرفروش و پرطرفدار در بازارهای جهانی به شرح زیر است.

‌۱- سامسونگ گلکسی آ ۵۰ (Samsung Galaxy A50)

۲- شیائومی ردمی نوت ۷ (Xiaomi Redmi Note 7)

۳- سامسونگ گلکسی آ ۷ (Samsung Galaxy A70)

۴- سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy S10 plus)

۵- شیائومی ردمی نوت ۷ پرو (Xiaomi Redmi Note 7 Pro)

۶- سامسونگ گلکسی ام ۲۰ (Samsung Galaxy M20)

۷- سامسونگ گلکسی آ ۳۰ (Samsung Galaxy A30)

۸- سامسونگ گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10)

۹- هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro)

۱۰- سامسونگ گلکسی ام ۳۰ (Samsung Galaxy M30)

۱۱- شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9)

۱۲- هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 lite)

۱۳- نوکیا ۹ پیور ویو (Nokia 9 PureView)

۱۴- شیائومی ردمی نوت ۸ پرو (Xiaomi Redmi Note 8 Pro)

۱۵- سامسونگ گلکسی آ ۸۰ (Samsung Galaxy A80)

۱۶- سامسونگ گلکسی آ ۲۰ (Samsung Galaxy A20)

۱۷- سامسونگ گلکسی آ ۱۰ (Samsung Galaxy A10)

۱۸- شیائومی ردمی ۷ (Xiaomi Redmi 7)

۱۹- سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ای (Samsung Galaxy S10e)

۲۰- وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro)

با نگاهی مختصر به فهرست فوق می‌توان دریافت که گوشی‌های میان رده که معمولا نسبت به گوشی های پرچمدار قیمت مناسب‌تری دارند محبوبیت بیشتری در میان کاربران داشته و فروش بیشتری را کسب کرده اند. نکته دیگر در مورد سهم هر شرکت از بازار پرفروش ترین های دنیاست. سامسونگ با داشتن ۱۱ مورد گوشی در فهرست فوق بالغ بر ۵۵ درصد از گوشی ها را به خود اختصاص داده است. شرکت شیائومی با ۵ گوشی پرفروش توانسته ۲۵ درصد از فهرست را به خود اختصاص دهد. هواوی با ۲ مورد گوشی ۱۰ درصد فهرست را در اختیار گرفته و شرکت های نوکیا و وان پلاس هم هر یک با یک مورد گوشی ۵ درصد فهرست را به خود اختصاص داده اند. چیزی که مشخص است سهم بالای سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند است که روز به روز افزایش پیدا می کند.

مشاهده کردید که چه مدل گوشی هایی در دنیا پرفروش است و محبوبیت بالایی دارد. بنابراین از این اگر بخواهید برای خود گوشی هوشمند خریداری کنید دیگر می دانید که کدام مدل ها برای خرید بهتر است. در صورتی که نکته گوشی را در نظر دارید که کیفیت بالایی دارد اما در مطلب فوق به آن اشاره نشده است حتما آن را در بخش نظرات به ما معرفی کنید.  

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۱)

lale

من سامسونگ مدل A10 رو دارم خیلی چرته. صفحه نمایش اون بی کیفیت و تار است. دوربین ضعیفی داره و امکانات جانبی چندانی هم نداره. به جاش طرف اومده رو گوشی سنسور انگشت گذاشته. به جای این حرف ها صفحه نمایش با کیفیت بزار

۴ سال پیش