معرفی سایت‌های خرید بلیط چارتری هواپیما
دنیای وب

معرفی سایت‌های خرید بلیط چارتری هواپیما

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

بسیاری از افراد سفر هوایی را به عنوان روشی مناسب برای سفر کردن انتخاب می کنند. برای این کار لازم بلیط هواپیما خریداری شود. برای سفرهای از پیش تعیین شده می توان بلیط را از تورهای مسافرتی خریداری کرد. اما در سفرهای فوری باید بلیط لحظه آخری خریداری کرد. این کار با استفاده از سایت های خرید بلیط هواپیما انجام می شود. این سایت ها به سایت های چارتری معروف هستند بلیط های موسوم به لحظه آخری را به فروش می رسانند. در این مطلب می خواهیم چند مورد از بهترین و معروف ترین سایت های فروش بلیط چارتری هواپیما را به شما معرفی کنیم تا جهت خرید فوری و لحظه ای بلیط هواپیما از آنها استفاده کنید.

برای رزرو بلیط شما نمی توانید خودتان به ایرلاین بروید و درخواست بلیط کنید. بنابراین باید از طریق آژانس های مسافرتی متعددی که وجود دارد بلیط خود را بخرید. این آژانس ها بلیط هواپیما را پیش از زمان مسافرت شما برای شما رزرو می کنند و البته تعرفه بالاتری از قیمت تمام شده بلیط هواپیما یا قطار از شما دریافت می کنند. با توجه به این که قیمت بلیط هواپیما نسبتا بالاست، بسیاری از افراد به دنبال خرید بلیط ارزان هستند. همین باعث شده سایت های چارتری بلیط راه اندازی شوند.

بلیط چارتری چیست؟

قبل از رفتن به بحث اصلی بهتر است کمی در این مورد توضیح دهیم. اگر تا به حال به دنبال بلیط هواپیما بوده باشید، قطعا عبارات «بلیط چارتری»، «پرواز چارتری»، «بلیط لحظه آخری» و ... را شنیده اید. چارتر به معنی دربست کردن هتل، قطار، هواپیما و … می باشد. اما در ایران کلمه چارتر بیشتر برای بلیط هواپیما به کار می رود. اما ماجرا از اینجا شروع می شود که در بسیاری از موارد آژانس های مسافرتی یا شرکت های فروشنده بلیط، بلیط های هواپیما را به صورت عمده ای می خرند تا هزینه تمام شده هر بلیط نسبت به خرید تکی کمتر باشد. یعنی قیمت هر بلیط برای آنها ارزان تر تمام شود.

پس از این شرکت ها، بلیط های عمده خریداری شده را به صورت تکی به افراد می فروشند. در این حالت قیمت خرید هر بلیط برای افراد پایین تر است و آنها می توانند بلیط ارزان تر خرید کنند. حالا این روند در خرید و فروش بلیط هواپیما رایج شده و شرکت های مختلفی اقدام به خرید عمده بلیط ها و فروش چارتری آنها در سایت های خود می کنند. به خاطر پایین بودن قیمت بلیط ها، مسافران هم تمایل بیشتری به خرید چارتری بلیط دارند.

خرید آنلاین بلیط چارتر

ویژگی دیگر پروازهای چارتری عدم محدودیت در زمان خرید بلیط است. برای یک مسافرت فوری شما الان می توانید برای ساعاتی دیگر بلیط چارتری بخرید و مسافرت خود را آغاز کنید. با توجه به دو ویژگی بلیط های چارتری، یعنی قیمت ارزان و زمان فوری تعداد کاربران علاقه مند به خرید بلیط چارتری افزایش پیدا کرده است. به همین جهت تعداد سایت های فروش بلیط چارتری هواپیما هم هر روز در حال افزایش است.

سایت های خرید بلیط چارتری

طی سالهای اخیر موضوع بلیط و پروازهای چارتری گسترش یافته و وب سایتهای گوناگونی در این خصوص راه اندازی شده است. این سایت ها غالبا در زمینه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما فعالیت می کنند و به اصلاح بلیط چارتری به مردم می فروشند. کاربران هم تمایل زیادی به خرید بلیط از این سایت ها دارند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا پس از بررسی و جمع آوری اطلاعات، بهترین و معروف ترین سایت های فروش چارتری بلیط هواپیما را به شما معرفی کنیم تا برای مسافرت های خود از این سایت ها بلیط فوری خریداری کنید.

- علی بابا (alibaba.ir)

علی بابا بزرگترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط چارتری هواپیما است که از سال ۱۳۹۳ کار خود را با فروش بلیط هواپیما آغاز کرد و اکنون فروش بلیط قطار و اتوبوس نیز در میان خدمات این سایت بزرگ قرار دارد. به گفته تیم سازنده، این سایت توانسته با فروش بلیط ارزان و فوری به مشتریان رضایت حداکثری آنها را کسب کند. هدف این سایت در ابتدا تنها فروش بلیط پروازهای داخلی بود اما به مرور امکانات گردشگری دیگری هم علی بابا اضافه شده است.

برای خرید بلیط از سایت علی بابا امکانات مفیدی در اختیار شما قرار گرفته است. اولین مورد تقویم زمانی است که برای انتخاب زمان رفت و برگشت شما قرار گرفته است. دیگر مورد چینش پروازها بر اساس قیمت، جای خالی و نوع پرواز می باشد. با این قابلیت می توان ارزان ترین پروازها را برای خود پیدا کنید و در صورت نیاز به تعداد مشخصی جای خالی، بلیط های قابل فروش را بر اساس آن فیلتر کنید. نوع بلیط هم در علی بابا مشخص می شود و کسانی که نوع هواپیما برای آنها مشخص است می توانند با استفاده از آن پرواز مناسب خود را انتخاب نمایند.

- مستر بلیط (mrbilit.com)

مِستر بلیط دیگر سایت فعال در فروش بلیط فوری هواپیما است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ کار خود را با رزرو و فروش بلیط هواپیما آغاز کرد. این سایت در ابتدا تنها اقدام به رزرو بلیط می نمود، اما پس از مدتی فعالیت و استقبال کاربران فروش بلیط قطار و اتوبوس را نیز به خدمات خود اضافه نمود. مِستر بلیط این قابلیت را دارد که علاوه بر جستجوی کاملترین پروازهای داخلی می توان ارزانترین بلیط ها را هم پیدا کرد. اگر علاقه مند به دنبال بلیط های اقتصادی هستید و می خواهید هزینه سفر شما پایین باشد ، می توانید با مستر بلیط سفری چارتری را تجربه کنید.

در این سایت خدمات رزرو آنلاین هواپیما، قطار و اتوبوس به صورت کاملی انجام می شود و مسافران با مجموعه کاملی از رزرو آنلاین بلیط داخلی روبرو هستند. به گفته تیم سازنده، مستر بلیط تماس می کند خرید اینترنتی بلیط را برای کاربران آسان، سریع و ارزان کند تا همه بتوانند از خدمات این سایت استفاده کنند.

- الی گشت (eligasht.com)

الی گشت خدمات متنوعی را در حزوه گردشگری ارائه می دهد که همه به صورت آنلاین قابل انجام می باشد. این سایت مدعی است که یکی از معتبرترین شرکت های گردشگری در ایران است که یکی از خدمات آن فروش بلیط هواپیما و فروش بلیط های چارتری می باشد. در این صورت اگر قصد مسافرت به هر جای دنیا را که داشته باشید می توانید از طریق سایت الی گشت بلیط هواپیما را به صورت چارتری بخرید و برای اسکان خود ارزان ترین هتل ها را انتخاب کنید. تورهای مسافرتی و تورهای لحظه آخری موجود در الی گشت هم با پایین ترین نرخ قابل انتخاب می باشند.

سایت الی گشت در راستای اهداف گردشگری خود با بیش از ۹۰۰ پرواز و ایرلاین در ۷۰ کشور دنیا ارتباط دارد که می توانید آن را برای سفر خود انتخاب کنید. مسافرین می توانند به سادگی و با قیمتی پایین بلیط های خارجی و داخلی خود را به صورت صورت آنلاین خریداری کرده و هتل خود را رزرو نمایند.

- سپهر ۳۶۰ (sepehr360.ir)

سایت سپهر ۳۶۰ از سال ۱۳۹۳ فعالیت جدی خود را آغاز کرد و در ابتدا تنها سایتی جهت نمایش بلیط هواپیما، بلیط چارتری و بلیط سیستمی بود. برخلاف دیگر فروشندگان بلیط که بلیط ها را به صورت عمده خریداری کرده و به صورت جزئی به فروش می رسانند، سایت سپهر ۳۶۰ تنها یک نمایش دهنده اطلاعات پرواز می باشد. درواقع این سایت با حذف واسطه ها، مسافران را به مالکان پروازهای چارتری، ایرلاین ها و نمایندگان فروش ایرلاین ها متصل کرده است تا آنها بتوانند بدون واسطه خرید بلیط انجام دهند.

در حال حاضر سپهر ۳۶۰ اطلاعات بسیاری از پروازهای داخلی و شرکت های هواپیمایی ایرانی همچون ایران ایر، ماهان، کیش ایر و ...) را نمایش می دهد و کاربران می توانند با فیلترهای مختلف موجود در سایت، بلیط مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را به صورت آنلاین خریداری کنند. جالب این است که این سرویس جستجوی بلیط (به گفته مدیران)، هیچ هزینه ای جهت نمایش و فروش بلیط از مسافران دریافت نمی کند.

- قاصدک ۲۴ (ghasedak24.com)

سایت قاصدک ۲۴ سایتی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار است که در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری اقدام به ارائه انواع پروازهای چارتری و سیستمی نموده است. این سایت به مشتریان خود تضمین می دهد که به سرعت و سهولت بتوانند بلیط مورد نظر خود را در کلیه خطوط هواپیمایی کشور همچون ماهان، آسمان، کیش ایر، کاسپین و زاگرس جستجو کرده و خریداری نمایند. این قابلیت برای بلیط های قطار نیز وجود دارد.

ویژگی قاصدک ۲۴ این است که پس از خرید بلیط هواپیما مشکلی برای شما بوجود آمد، می توانید بلیط خریداری شده را کنسل کنید. در این حالت تلاش می شود در صورت امکان قیمت بلیط هواپیما با کمترین جریمه به حساب شما برگشت داده شود. هدف سایت قاصدک ۲۴ ارائه خدمات سریع، آسان، مطمئن در ارائه بلیط های چارتری می باشد. 

دیگر سایت های فروش پرواز چارتری

قطعا می دانید که موارد یادشده در بالا تنها سایت های فروش بلیط هواپیما نیستند و سایت های دیگری هم جهت دریافت بلیط چارتری و پرواز فوری وجود دارند. ما در بالا تنها چند مورد از بهترین و مشهورترین سایت ها را معرفی کردیم. حال در ادامه برخی دیگر از سایت های فعال در این حوزه را به شما معرفی می کنم، اما از ارائه توضیحات در مورد آنها صرف نظر می کنیم.

  • فلایتیو (flightio.com)
  • سامتیک (samtik.com)
  • رسپینا ۲۴ (respina24.ir)
  • سفرمی (safarme.com)
  • تی چارتر (tcharter.ir)
  • فلای تودی (flytoday.ir)
  • دور و نزدیک (dooronazdik.com)
  • تریپ (trip.ir)
  • سیمرغ ۲۴ (simorgh24.com)

مشاهده کردید که سایت های متعددی برای رزرو بلیط فوری و چارتری هواپیما وجود دارد. اگر قصد مسافرت با هواپیما را دارید و می خواهید سفری ارزان و فوری داشته باشید می توانید از سایت های ارائه شده کمک بگیرید. اگر شما هم سایت دیگری در این حوزه سراغ دارید، حتما آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۳)

علی

سایت پیک خورشید هم دست کمی از علی بابا نداره انصافا خدمات خوبی داره. ترانسفر رایگان میده و نرخش هم از همه سایت های کشور پایین تره

۴ سال پیش
نیما

سایتی اسنپ تریپ درسته که در حوزه هتل و گردشگری فعال هست اما برای رزرو بلیط اصلا خبو نیست و پیشنهاد نمیشه اون هم برای بلیط چارتری! سایت های خوب همین علی بابا، (اگر چه تازگیا هک شده)، مستر بلیط، قاصدک 24 و فلایتیو هست که کیفیت خدمات دارند نه صرفا بر اساس رتبه الکسا

۴ سال پیش
صباحی

کدوم سایت ها بلیط هواپیما رو از همه ارزان تر می فروشن؟

۴ سال پیش
آن‌دیجیتال

قیمت بلیط متغیر است و در روزهای مختلف قیمت ها تغییر پیدا می کنند. از این روی باید در سایت های چارتری جستجو کنید و با فیلتر قیمت، ارزان ترین بلیط های هواپیما را پیدا کنید.