معرفی اسنپ چت Snapchat و قابلیت‌های این برنامه اشتراک‌گذاری تصویر
موبایل

معرفی اسنپ چت Snapchat و قابلیت‌های این برنامه اشتراک‌گذاری تصویر

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

در میان اپلیکیشن های موبایلی تصویر محور، اسنپ چت یکی از برترین هاست. اسنپ چت یک اپلیکیشن است که با استفاده از ماسک های مختلف، چهره افراد را تغییر می دهد. گرچه Snapchat قابلیت پیام رسان هم دارد اما عمده کاربران آن از امکانات تغییر چهره و ماسک گذاری آن استفاده می کنند.

اگر اینترنت و شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام کمی جستجو کرده باشید، حتما تصاویر افرادی را مشاهده کرده اید که روی صورت خود ماسک گذاشته یا عناصر گرافیکی به صورت خود اضافه نموده اند که مشخص است این عناصر به وسیله یک برنامه ساخته شده است. در صورتی که شما هم می خواهید بدانید که چطور این اتفاق می افتد و این افراد چطور ماسک های گوناگون روی چهره خود می گذارند باید گفت که همه این کارها به وسیله یک اپلیکیشن موبایلی انجام می شود. اپلیکیشنی به نام اسنپ چت!

اسنپ چت چیست؟

همانطور که پیش تر ذکر شد، اسنپ چت (Snapchat) یک اپلیکیشن موبایلی است که اصلی ترین قابلیت آن ایجاد ماسک روی صورت می باشد. این اپلیکیشن تصویر محور همچون اینستاگرام عمل می کند و کاربران می توانند تصاویر گرفته شده از خود را در شبکه اجتماعی اسنپ چت منتشر کرده یا آنها را برای دوستان خود ارسال نمایند. این برنامه برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط شرکت اسنپ‌اینک (Snap Inc) تولید شد و هم اکنون امکان استفاده از آن برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS وجود دارد.

این برنامه پس از انتشار اولین نسخه با استقبال کاربران مواجه شد و توانست در مدت کوتاهی میلیون ها کاربر موبایل را مجذوب خود کند. در انتشار نسخه های بعدی برنامه و پس از هر بروزرسانی نیز قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود و تعداد کاربران آن مجددا افزایش پیدا می کند. این برنامه توانسته یک میلیارد نصب را در گوگل پلی ثبت نماید. طبق آمار از این تعداد نصب اپلیکیشن، روزانه ۱۹۰ میلیون کاربر در برنامه فعالیت می کنند.

برنامه تغییر چهره اسنپ چت

البته باید توجه داشت که رونق روزافزون برنامه از همان ابتدا به این صورت نبوده است. اسنپ چت در میانه راه و تنها چند سال پس از انتشار اولین نسخه، ساختار اپلیکیشن خود را تغییر داد و آن را از نو بازطراحی نمود. طی این اتفاق هم عملکرد برنامه بهبود پیدا کرد و هم پس از آن قابلیت های جالبی به برنامه اضافه شد که همه باعث شده اکنون این برنامه جزء برترین های اپ استور گوگل باشد.

با استفاده از برنامه اسنپ چت کاربران می‌توانند عکس یا ویدیوهای گرفته شده خود را ویرایش کرده و به آن عناصر تصویری اضافه کنند. این برنامه به کاربر امکان می دهد تا روی تصاویر متن گذاری کرده یا نقاشی اضافه کند. اضافه کردن ماسک به صورت را می توان مهمترین شاخصه این برنامه دانست. چراکه بسیاری از تصاویر ماسک گذاری شده موجود در اینستاگرام با استفاده از Snapchat ساخته شده است. تصاویر و ویدئوهای که به وسیله این برنامه ساخته می شوند، اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند که کاربران می‌توانند اسنپ ها را در صفحه مربوط به خود منتشر کرده یا آن را برای دوستان خود ارسال کنند.

قابلیت های اسنپ چت

مشخص شد که اسنپ چت یک اپلیکیشن تصویر محور است. به این معنی که حوزه فعالیت آن تصویری است و قابلیت های آن نیز مربوط به تصویر و ویدیو می باشد. گرچه ماسک گذاری اصلی ترین قابلیت این برنامه است اما تنهاترین ویژگی آن نیست و ویژگی های دیگری نیز در این برنامه تعبیه شده است. برخی از مهمترین قابلیت های برنامه اسنپ چت عبارت است از:

- تغییر چهره و ایجاد ماسک روی صورت
این مورد جالب ترین ویژگی برنامه است که با استفاده از آن می توان به وسیله دوربین گوشی از خود عکس گرفته و ماسک های مختلفی را روی صورت ایجاد نمایید. ماسک های متنوع و بسیار طبیعی موجود در برنامه باعث می شود تصاویر ایجاد شده با اسنپ چت جذابیت بالایی داشته باشد. علاوه بر اینکه تنوع ماسک ها نیز بسیار است و ماسک های ترسناک، خنده دار، تغییر چهره و ... در آن وجود دارد. یک ماسک متفاوت در این بخش، تغییر جنسیت است که به کمک آن می توان تصویر یک خانم را به آقا و بالعکس تبدیل کرد.

ایجاد ماسک روی صورت با اسنپ چت

- ایجاد ماسک زنده و امکان ضبط ویدیو
امکان فوق العاده دیگر در برنامه ایجاد ماسک زنده است که ترکیبی از قابلیت ساخت ماسک با قابلیت فیلم برداری می باشد. یعنی شما می توانید دوربین گوشی را سمت خود بگیرید و ماسک مورد نظر را انتخاب کنید تا برنامه به صورت زنده ماسک را روی صورت شما نمایش دهد. با هر حرکت در وضعیت شما ماسک نیز به صورت متناسب تغییر پیدا می کند. در این حالت امکان ضبط ویدیو نیز وجود دارد.

- ارسال تصویر، ویدیو و متن
کاربران پس از این که تصویر یا ویدیوی خود را ایجاد کردند، می توانند آن را برای دوستان خود ارسال نمایند. برنامه این قابلیت را دارد که اسنپ های ایجاد شده (تصویر و ویدیوهای ساخته شده توسط برنامه) را به همراه متن برای افراد مختلف منتشر نماید. به طور کلی اسنپ چت یک قابلیت پیام رسان نیز دارد که کاربر می تواند برای ارتباط با دوستان خود با آنها چت کند.

- ایجاد استوری (Store) و لایو (Live)
اپلیکیشن Snapchat همچون اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویری است. به همین دلیل قابلیت ارسال استوری و لایو در آن وجود دارد. بنابراین کاربران می توانند همچون اینستاگرام برای خود استوری ایجاد کرده یا لایو منتشر کنند؛ با این تفاوت که در اسنپ چت امکان استفاده از فیلترهای متنوع نیز وجود دارد.

- ارسال پیام زمان‌دار
در کنار قابلیت استوری، اسنپ چت امکان ارسال پیام مدت دار را نیز به کاربر می دهد. به این صورت که شما یک پیام حاوی متن یا تصویر را تنظیم می کنید تا برای مدتی مشخص (بین یک تا ده ثانیه) نمایش داده شود و سپس آن را برای دوست خود ارسال می کنید. زمانی که گیرنده پیام شما را مشاهده کند و زمان تعیین شده به اتمام برسد، پیام شما از دستگاه هر دو (فرستنده و گیرنده) حذف می شود. گرچه اکنون این قابلیت در برخی پیام رسان ها وجود دارد، اما باید بدانید که در ابتدا این اسنپ چت بود که از این قابلیت پرده برداشت.

- پشتیبانی از زبان های مختلف
هم اکنون این برنامه موبایلی بسیاری از زبان های زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی، چینی و ... را پشتیبانی می کند که زبان فارسی نیز در میان آنها وجود دارد.

اپلیکیشن اسنپ چت چطور کار می‌کند؟

اسنپ چت بخش های مختلفی دارد که مهم ترین آن ساخت و ارسال اسنپ است که نیاز به راهنمایی دارد. همانطور که می دانید این برنامه قابلیت پیام رسان دارد که می توان در آن محتوای متنی و تصویری ارسال کرد. برای انجام این کار ابتدا لازم است که یک تصویر یا ویدیو داشته باشید. پس از ورود به برنامه، به طور خودکار دوربین گوشی فعالی می شود. برای عکس گرفتن دکمه دایره در پایین صفحه نمایش را انتخاب کنید. برای گرفتن ویدیو (با حداکثر طول ۱۰ ثانیه) هم باید دکمه دایره را نگه دارید تا علامت قرمز در صفحه نمایش داده شود که بیانگر ضبط ویدیو می باشد.

روش کار اپلیکیشن Snapchat

اگر می خواهید دوربین جلو را فعال کرده و سلفی بگیرید هم باید آیکن دوربین در بالای صفحه را انتخاب کنید تا دوربین جلو یا عقب عوض شود. پس از گرفتن تصویر، اگر نتیجه مورد رضایت شما نباشد می توانید با انتخاب گزینه «×» در گوشه بالای صفحه آن را حذف کرده و تصویر جدیدی تهیه کنید. اگر از تصویر برداشته شده خوشتان آمد می توانید با گزینه های مختلف موجود در بالای صفحه، تصویر خود را جذاب تر کنید. افکتهای موجود در بالای صفحه عبارت است از:

- استیکرها (Stickers)
برنامه این امکان را به شما می دهد که شکلک (استیکر) های مختلفی را به تصویر خود اضافه نمایید. برای انجام این کار باید از گزینه ای شبیه به یک برگه استفاده کنید تا استیکرهای پیش‌فرض موجود در برنامه به شما نمایش داده شود. اگر هم دوست دارید استیکر مورد علاقه خود را داشته باشید می توانید برای خود یک استیکر شخصی بسازید.

- زیرنویس (Caption)
اگر دوست دارید روی تصویر خود متن دلخواه هم داشته باشید، این گزینه شما را کمک می کند. علامت «T» در بخش ابزارهای برنامه قابلیت اضافه کردن متن به اسنپ را در اختیار شما قرار می دهد.

- نقاشی (Doodle)
علامت قلم در میان ابزارهای بالای صفحه امکان نقاشی کردن روی اسنپ را به شما می دهد. با این ابزار نقاشی های دلخواه خود را روی تصویر خود بکشید.

- تنظیم زمان (Timing)
همانطور که می دانید در اسنپ چت امکان تنظیم زمان نمایش اسنپ وجود دارد که با انتخاب آیکون ساعت در برنامه می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

- دانلود (Download)
علامت دانلود در میان ابزارهای برنامه در صورت استفاده باعث می شود اسنپ شما ذخیره سازی شود. پس از پایان کار می توانید با این ابزار تصویر نهایی را ذخیره سازی کنید.

- فیلترها
برنامه فیلترهای مختلفی را ایجاد کرده است که برای دسترسی به آن باید انگشت خود را روی صفحه به سمت چپ بکشید. با هر بار انجام این کار فیلترهای مختلف نظیر فیلتر تغییر رنگ، آب و هوا، تغییر زمان و یا فیلتر های موقعیت مکانی برای شما فعال می شود.

جلوه‌های ویژه و ایجاد ماسک روی صورت با لنز‌های اسنپ چت

اما جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بخش برنامه اینجاست. در حقیقت جذاب ترین ابزار اسنپ چت همین لنزهای آن می باشد که با استفاده از آنها می توان به صورت زنده روی صورت خود ماسکهای جذاب و وحشتناک گذاشت و از از آن فیلمبرداری کرد. گزینه مربوط به لنزها در حالت سلفی در پایین صفحه نمایش داده می شود. اما در زمان فعال بودن دوربین عقب باید صورت فرد را در تصویر انتخاب کرده و آن را نگه دارید تا بخش لنز فعال شود.

استفاده از لنزهای اسنپ چت

برخی لنزها دستور العمل‌هایی خاص را دارند که باید آن را اجرا کنید. به عنوان مثل یک لنز نیاز دارد که زبانتان را بیرون بیاورید یا دهان خود را باز کنید. در این صورت ماسک ایجاد شده روی صورت شما حرکت خاصی را انجام می دهد و اسنپ شما را جذاب تر می کند.

ارسال اسنپ به مخاطبین

در پایان وقتی از تمام ابزارها استفاده کردید و تصویر نهایی برای ارسال حاضر شد، می توانید با استفاده از آیکون آبی رنگ در پایین صفحه اسنپ ایجاد شده را ارسال نمایید. با انتخاب این گزینه مخاطبین شما برای دریافت اسنپ نمایش داده می شود و با انتخاب هر یک می توانید اسنپ را به آنها ارسال نمایید. پس از انتخاب مخاطبین و ارسال اسنپ تولید شده نتیجه ارسال به شما اطلاع داده می شود. 

استفاده از قابلیت چت برنامه

برای انجام این کار ابتدا باید فرد مورد نظر را برای چت انتخاب کنید و پس از آن آیکون چت (موجود در بالا و گوشه چپ صفحه) را انتخاب کنید. پیام مورد نظر خود را در بخش مربوطه بنویسید و سپس آن را ارسال کنید. یک ویژگی جالب دیگر در اسنپ چت این است که در صورت شروع تایپ توسط شما، گیرنده از آن مطلع خواهد شد. در صورتی که در پیام رسان ها اینطور نیست و حتما مخاطب باید در صفحه چت دو نفره شما با او باشد تا این موضوع را متوجه شود. نکته دیگر این که پس از خروج از بخش چت، دیگر به پیام ها دسترسی نخواهید داشت.

مشاهده اسنپ دریافتی

برای این که اسنپ های دریافتی از دوستان خود را مشاهده کنید کافیست روی آیکون مسنجر در قسمت پایین و راست صفحه ضربه بزنید. در این صورت تاریخچه چت های شما نمایش داده می شود که پیام های جدید نیز در آن وجود دارد. در این بخش پیام ها بسته به نوعشان با علامت و رنگهای مختلف مشخص شده اند. پیام هایی که هنوز مشاهده نشده اند با علامت مربع در کنار نام فرستنده مشخص می شوند. رنگها نیز هر یک مفهومی دارند. رنگ آبی به این معنی است که پیام دریافت شده از چت می باشد. قرمز نشان دهنده اسنپ تصویری است. رنگ ارغوانی بیان کننده اسنپ ویدیویی است. 

برای این که پیام دریافت شده را مشاهده کنید باید روی آن ضربه بزنید. برای خروج از اسنپ می توانید انگشت خود را به پایین بکشید. اگر یک کاربر تعداد زیادی اسنپ برای شما ارسال کرده باشد، زمانی که یک اسنپ را مشاهده می کنید برای رفتن به اسنپ بعدی کافیست یک بار روی صفحه ضربه بزنید. یک نکته جالب در اسنپ چت این است که در صورت گرفتن اسکرین شات از یک اسنپ، ارسال کننده آن از این موضوع مطلع می شود.

افزوده اسنپ به استوری

همانطور که می دانید اسنپ چت نیز همچون اینستاگرام امکان ساخت استوری دارد. برای ساختن استوری باید پس از ایجاد اسنپ گزینه دایره آبی رنگ موجود در گوشه راست صفحه را انتخاب کنید. در صفحه جدید گزینه استوری را انتخاب کنید و سپس دریافت کنندگان آن را نیز مشخص نمایید. پس از تکمیل کار فلش آبی رنگ موجود در پایین صفحه را انتخاب کنید تا استوری شما ثبت شود. استوری ساخته شده تا ۲۴ ساعت قابل مشاهده می باشد و پس از آن به طور خودکار حذف خواهد شد. البته شما می توانید استوری را قبل از زمان اتمام حذف کنید. برای حذف استوری پیش از زمان پایان خودکار باید آن را انتخاب کرده و به انگشت را به سمت بالا بکشید. سپس آیکن سطح زباله را انتخاب کنید تا استوری حذف شود.

استوری در اسنپ چت

شما می توانید تعداد افرادی که استوری شما را دیده اند هم مشاهده کنید. برای دریافت آمار بازدید استوری کافیست آیکون مثلث موجود در گوشه راست پایین صفحه را انتخاب کنید. سپس گزینه سه نقطه را انتخاب کنید و پس از آن نیز علامت چشم را انتخاب کنید تا فهرست کاربران بازدیدکننده استوری شما نمایش داده شود.

برای مشاهده استوری دوستان خود در اسنپ پت باید علامت مثلث موجود در پایین گوشه راست را انتخاب کنید. در این حال فهرستی از دوستان شما که استوری ایجاد کرده اند نمایش داده می شود. برای مشاهده استوری هر یک کافیست روی نام کاربری او ضربه بزنید. با مشاهده یک استوری اپلیکیشن اسنپ چت به طور خودکار استوری های بعدی دوست شما را نیز نمایش می دهد. برای خروج از بخش استوری باید انگشت خود را به سمت پایین بکشید.  

رقابت اسنپ چت و اینستاگرام

اینستاگرام و اسنپ چت هر دو شبکه اجتماعی تصویری هستند که از قضا هر دو نیز معروف و محبوب می باشند. اینستاگرام سابقه ای طولانی تر و محبوبیت بیشتری دارد و اسنپ چت در حال تلاش برای افزایش محبوبیت خود و رقابت با اینستاگرام می باشد. به علاوه این که در آمریکا که وطن هر دو اپلیکیشن می باشد، بسیاری از جوانان علاقه شدیدی به اسنپ چت دارند و همین باعث شده در این کشور رقابت شدیدی میان این دو برنامه ایجادذ شود. البته این مورد تنها مربوط به آمریکا نیست و اسنپ چت در دنیا دومین اپلیکشین تصویری محبوب پس از اینستاگرام می باشد.

طبق آمار بدست آمده اسنپ چت درصد بالایی از کاربران خود را از آمریکا و اروپا دارد و در دیگر کشورها سهم کمتری را به خود اختصاص داده است. گرچه در ایران نیز طرفداران Snapchat کم نیستند و جوانان ایران در کنار اینستاگرام، اسنپ چت را هم نصب دارند. چند وقت پیش اسنپ چت ریزشی چند میلیونی کاربران خود را تجربه کرد که برخی معتقدند که این ریزش شدید به علت رقابت با اینستاگرام و پیشی گرفتن آن از اسنپ چت بوده است. با این حال تعداد نصب های این برنامه به میلیارد رسیده و به نوعی با اینستاگرام برابری می کند.

امنیت اسنپ چت

معمولا در کنار شهرت و محبوبیت برنامه های موبایلی موضوع امنیت نیز مطرح می باشد؛ چراکه در بسیاری از موارد برنامه ها برای این معروف شده اند تا اطلاعات کاربران را سرقت کرده و از آنها جاسوسی کنند. در خصوص اسنپ چت نیز وضعیت به همین صورت است و در مورد این برنامه موبایلی نیز موضوع امنیت مطرح است. برخی بر این باور هستند که اسنپ چت که با ایده ای جالب کار خود را آغاز کرد و اکنون ده ها قابلیت جذاب در خود جای داده است، تنها هدفش جاسوسی از کاربران بوده است. برخی دیگر نیز امنیت این برنامه را پایین می دانند و معتقدند این امنیت پایین باعث می شود اطلاعات خصوصی افراد فاش شود.

امنیت اپلیکیشن اسنپ چت

در خصوص ادعای جاسوسی اسنپ چت باید گفت که چندی پیش یکی از سایت های معروف فعال در حوزه تکنولوژی در گزارشی اعلام کرد که برخی کاربران اسنپ چت با استفاده از ابزاری به نام «اسنپ لیون» به اطلاعات محرمانه و خصوصی کاربران نظیر شماره تلفن، ایمیل، تصاویر و ویدیوهای ثبت شده دسترسی غیرمجاز دارند و از این اطلاعات استفاده می کنند. این سایت نظر کارمندان سابق اسنپ چت را گواه ادعای خود قرار داده بود و در گزارش خود به نقل از این کارکنان وجود ابزار اسنپ لیون را تایید کرده بود. همچنین دو نفر از این کاربران در مصاحبه با این سایت گفته بودند که چند سال پیش برخی کاربران شرکت اسنپ ایک از ابزار اسنپ لیون سوء استفاده کرده بودند.

البته هنوز میزان دقیق این سوءاستفاده ها مشخص نشده اما کارکنان سابق این شرکت اصل سوء استفاده را تایید کرده اند. به دنبال این گزارش، شرکت اسنپ اینک گفت: «تصور جاسوسی کارکنان از کاربران نادرست است و خط مشی اسنپ اینک چنین اجازه ای را به کارمندان نمی دهد. ضمن این که ما برای حفظ حریم خصوصی کاربران حجم کمی از اطلاعات را ذخیره سازی می کنیم. علاوه بر این سیاست های دقیقی جهت کنترل و محدودکردن دسترسی کارکنان به اطلاعات کاربران را اجرا کرده ایم.

در مورد امنیت پایین اسنپ چت و سرقت اطلاعات آن توسط هکرها نیز باید گفت که چندی پیش هزاران تصویر و ویدیو شخصی کاربران اسنپ‌چت در اینترنت منتشر شد که طبق شواهد توسط هکرها سرقت شده و به صورت عمومی منتشر شده بود. طبق آمارها حدود ۲۰۰ هزار کاربران اسنپ‌چت قربانی این سرقت اطلاعات بوده اند. در این افشای بزرگ اطلاعاتی هکرهای مهاجم توانستند حدود ۱۳ گیگابایت فیلم و تصویر از کاربران را سرقت کرده و به صورت عمومی منتشر کنند. طی این اتفاق شرکت سازنده Snapchat به کلی نفوذ به سرورهای خود رد کرد و مدعی شد که چنین اتفاقی رخ نداده است. این شرکت در گزارشی اعلام کرد: «ما تایید می کنیم که سرورهای اسنپ‌چت به هیچ وجه مورد نفوذ قرار نگرفته و هک نشده است. در خصوص اطلاعات فاش شده نیز باید گفت که منبع این تصاویر سرورهای اسنپ چت نبوده و مشکل از جانب خود کاربران بوده است. نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی مختلف و بعضا بی نام و نشان اصلی ترین دلیل سرقت اطلاعات کاربران می باشد.»

دانلود برنامه اسنپ چت

در این مطلب ضمن توضیحات کلی در مورد اپلیکیشن اسنپ چت، قابلیت ها و ابزارهای آن نیز برای شما ذکر شد و آموزش هایی در مورد استفاده از آن نیز ارائه گردید. در پایان نیز نظرات مختلف در مورد امنیت این ذکر شد تا کاربران از وضعیت این اپلیکیشن آگاه باشند. در صورتی که هنوز این برنامه را نصب نکرده اید، قطعا با مطالعه مطلب فوق موارد لازم نظیر آموزش استفاده از برنامه را آموخته و از وضعیت اسنپ چت مطلع شده اید و می توانید آن را از لینک های زیر دانلود کرده و نصب نمایید. در صورتی هم که برنامه را از قبل نصب داشته اید، مطالب فوق به دانش شما در این خصوص افزوده است. 

دانلود اپلیکیشن موبایلی ساخت و اشتراک گذاری تصویر اسنپ چت - Snapchat از طریق کافه بازار امکان پذیر نمی باشد و برای دریافت آن باید از طریق گوگل پلی اقدام کرده و یا از طریق سایت های جانبی ارائه دهنده اپلیکیشن های موبایلی، اسنپ چت را دریافت کرده و نصب نمایید. 

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۲ از ۵ از مجموع ۵ رای)

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۱۵)

Mobina

ببخشید یه سوالی داشتم خیلی ممنون میشم پاسخ بدین . مثلا هنگام عکس گرفتن دو نفره میزنیم روی فیلتر ارایش بعد شخص دوم توی عکس پسره باید چیکار کنیم که فیلتر فقط روی صورت یه شخص(دختر) بیوفته

۴ سال پیش
elahe

چطور میشه به اسنپ چت ماسک جدید اضافه كرد؟

۴ سال پیش
رسولی

قابلیت Memories اسنپ چت خیلی باحاله. یک فضای ابری شخصی هست که توی برنامه تعبیه شده و جایگزین فضای ذخیره سازی گوگل. اگر بخواید عکس و فیلم هاتون رو ذخیره داشته باشید می تونید تو اسنپ‌چت فایل ها رو بارگزاری کنید و در بخش مموری قرار بدید. مثل این که دوست دارید این عکس و فیلم ها در حافظه شما باقی بمونه. مثلا برای عکس های خانوادگی یا عکس دوستان که می خواید برای همیشه داشته باشیدشون. قسمت Memories دقیقا برای این ساخته شده که فیلم و عکس های مهم برای خودتون رو تو اونجا ذخیره کنید. خوبیش هم اینه که فایل ها مختص خودتان است و بقیه افراد اونها رو نمی بینند.

۴ سال پیش
moje

برای پیر و جوان کردن چهره فیس اپ خوبه اما برای فیلترهای متنوع و مخصوصا تخیلی بهترین برنامه همین اسنپ چت چون فیلتر و ماسک های فوق العاده جذابی داره. مثلا ماسک آتشین یا آدم فضایی که داره خیلی جذابه میشه باهاش عکس های جالبی بگیرید.

۴ سال پیش
mk

فیس اپ خیلی خوبه من جدیدترین نسخه رو که تازگی گرفتم توانایی فوق العاده ای برای پیر کردن چهره افراد داره. فیس اپ خیلی باحال تر از اینه.

۴ سال پیش
ابراهیم حنیف نژاد

اگر برای استفاده به اینترنت وصل بشید برنامه میتونه بانک عظیمی از چهره افراد رو برا خودش داشته باشه

۴ سال پیش
آریا

فیلترهای عکس بد نیستند اما تو حوزه ویدیو فکر می کنم در آینده اپ Deep Fake خیلی معروف بشه مخصوصا برا این که مردم می تونن بازیگر و سلبریتی رو سوژه خودشون کنن

۴ سال پیش
Amir

اصلا از اسنپ چت خوشم نمیاد به نظرم بیخودترین برنامه موبایلی همین اسنپ چت.

۴ سال پیش
hani

من برنامه روپاک کرده بودم الان ک میخوام نصب کنم پسوردش یادم رفته چیکارکنم

۵ سال پیش
آن‌دیجیتال

برای بازیابی رمز عبور اکانت خود باید از طریق لینک زیر وارد سایت اسنپ چت شده و گزینه Forgot Password را انتخاب کنید تا وارد صفحه بازیابی شوید. در صفحه جدید آدرس ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید را وارد کنید و Submit را انتخاب کنید تا رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال شود.
https://accounts.snapchat.com/accounts/login

hamed

بهترین بخش برنامه همون ماسک های تخیلی... آدم خیلی باهاش باحال میشه. وقت با دوستام دو هم هستیم با ماسک های ترسناک و مسخره کلی سرگرم میشیم و حال میکنیم. خوبیش اینه که ماسک های متنوعی داره و کیفیت کارش هم خیلی خوبه

۵ سال پیش
melika

من اسنپ چت داشتم تازگی گوشیمو عوض كردم اما وقتی وارد اكانتم میشم نصب عکسام نیست و ناپدید شده باشد چیكار كنم ؟؟؟

۵ سال پیش
آن‌دیجیتال

شما باید پیش از تعویض گوشی از تصاویر و فایل های خود بک آپ تهیه می کردید. اگر گوشی قبلی‌تان در دسترس است می توانید از طریق فایل منیجر وارد پوشه مربوط به اسنپ چت شوید و فایل های لازم خود را بردارید. در غیر این صورت راهی برای دسترسی به تصاویر برنامه ندارید.

سمیرا

متاسفانه تو گوشی من نمیاردش، انگار اندروید 4.4 به بالا لازم داره. خیلی حیف شد

۵ سال پیش
آن‌دیجیتال

بله همینطوره، در گوگل پلی هم ذکر شده که نسخه آخر اندروید 4.4 به بالا لازم داره. البته این اندروید مورد نیاز برای آخرین نسخه از برنامه می باشد. ممکنه نسخه های قدیمی تر اسنپ چت اندروید پایین تر رو پشتیبانی کنند.

jalali

برنامه باحالیه مخصوصا ماسک هایی که روی صورت میزاره. بعضی هاش ترسناکه بعضی هاش هم خیال امیزه. در کل برنامه جذابیه

۵ سال پیش
رحیمی

آره اینستاگرام بیشتره اما اسنپ چت هم در کنار اینستاگرام استفاده میشه. دخترا عکساشونو با اسنپ چت درست می کنن و پست می کنن تو اینستاگرام

۵ سال پیش
Bahar

فکر می کنم تو ایران از اینستاگرام بیشتر استفاده میشه

۵ سال پیش