برترین و پربازدیدترین سایت‌های ایرانی کدامند؟
دنیای وب

برترین و پربازدیدترین سایت‌های ایرانی کدامند؟

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

معمولا افراد به دنبال برترین های هر صنفی هستند و بر همین اساس ما قصد داریم برترین سایت های ایرانی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی از خدمات آنها استفاده کنید. در ایران سایت های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها پربازدید هستند. طی بررسی های بعمل آمده لیست سایت های پربازدید ایرانی بر اساس تعداد بازدید بدست آمده که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد.

به طور کلی برای رتبه بندی سایت ها بر اساس تعداد بازدیدکننده از رتبه بندی الکسا (Alexa) استفاده می شود. الکسا سرویسی است که سایت های اینترنتی را بر اساس تعداد بازدیدکننده رتبه بندی می کند. سرویس الکسا میلیون ها سایت و صفحه اینترنتی را بصورت روزانه بررسی می کند و بر طبق اطلاعات جمع آوری شده و با استفاده از روشهای منطقی و محاسباتی در پایان روز کل سایت ها را رتبه بندی می نماید. در این رتبه بندی ها کمترین عدد یک می باشد و هرچه رتبه به این عدد نزدیک تر باشد به معنی بهتر بودن آن می باشد. هرچه رتبه سایت بالاتر برود به معنی بازدید کمتر و بدتر بودن آن می باشد.

با توجه به نکات مذکور رتبه بندی های سرویس الکسا به دو صورت رتبه بندی جهانی و رتبه بندی کشوری می باشد. رتبه بندی جهانی سایت های برتر دنیا را بر اساس بازدید رتبه بندی می کند و رتبه بندی کشوری سایت های یک کشور را بر اساس ترافیک ورودی از آن کشور رتبه بندی می نماید. اما این مطلب در مورد رتبه بندی کشوری آن هم کشور ایران می باشد. ما قصد داریم بر اساس رتبه بندی کشوری الکسا برترین سایت های ایرانی را به شما معرفی نماییم. 

لیست برترین سایت های ایرانی

بر اساس اطلاعاتی که از رتبه بندی الکسا در ایران در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ جمع آوری کرده ایم سایت های برتر ایران که در حقیقت برترین سایت های ایرانی می باشند و در بین سایت های ایران پربازدیدترین سایت ها هستند را در لیستی قرار داده ایم. باید توجه داشته باشید که برترین سایت های ایرانی به این معنی نیست که تمام سایت ها ایرانی هستند و تعدادی از سایت های موجود در لیست خارجی می باشند. در حقیقت این لیست حاوی پربازدیدترین سایت ها از ایران است که ممکن است در بین آنها سایت های خارجی نیز وجود داشته باشند. در ادامه این لیست را مشاهده کنید.

۱- گوگل (Google.com)
موتور جستجوی گوگل نه تنها در ایرانی بلکه در کل دنیا برترین سایت و پربازدیدترین سایت می باشد که البته در ایران نیز به همین صورت می باشد. گوگل در ایران و جهان رتبه ۱ را به خود اختصاص داده است و چند سالی می شود که این رتبه به اشغال گوگل در آمده است. کاربران بسیاری روزانه از این موتور جستجو استفاده می کنند و اطلاعات مورد نظر خود را از طریق آن بدست می آورند.

در دنیا موتورهای جستجوی مختلفی نظیر یاهو، بینگ، اسک و ... وجود دارد که هر یک بازدیدکننده بالایی دارند اما هیچ کدام همچون گوگل رشد نکرده اند. در حقیقت نقطه قوت گوگل کیفیت نتایج جستجوی آن می باشد. الگوریتم های گوگل روز به روز پیشرفت می کند و به تبع آن کیفیت نتایج هم بهبود پیدا می کند و این باعث محبوبیت روز افزون گوگل می شود.

۲- آپارات (Aparat.com)
دومین سایت پربازدید ایران اما ایرانی است. سرویس اشتراک و مشاهده ویدیو آپارات پربازدیدترین سایت ایرانی است که البته برترین سایت اشتراک گذاری ویدئو در ایران نیز است که از سال ۱۳۸۹ و با فیلترینگ یوتیوب شروع به کار کرده است و الان تبدیل به دومین سایت پربازدید کشور و صدمین سایت برتر دنیا شده است. در آپارات امکان ساخت صفحه شخصی و رسمی در این وجود دارد و هم اکنون هزاران صفحه حاوی میلیون ها ویدیو در این شبکه اجتماعی ویدیویی ساخته شده است.

نقطه قوت آپارات را می توان در فیلتر شدن YouTube دید. زیرا با فیلتر شدن آن کاربران ایرانی نیاز به یک سرویس ویدیو داشتند و به همین دلیل به آپارات روی آوردند. سایت آپارات متعلق به یکی از شرکتهای کسب و کار آنلاین و استارتاپی می باشد که سایت های برتر دیگری نیز در کارنامه خود دارد.

۳- دیجی‌کالا (Digikala.com)
سایت دیجی کالا سایتی ایرانی برای خرید آنلاین می باشد که در سال ۱۳۸۵ راه اندازی شد و هدف آن ایجاد کسب و کار فروشگاه آنلاین ایرانی بوده است. در ابتدا این شرکت تنها به فروش محصولات دیجیتال اقدام می کرد اما رفته رفته گستره کالاهای خود را افزایش داد. اکنون دیجی کالا بزرگ ترین فروشگاه آنلاین کشور است که در رتبه بندی جهانی نیز رتبه زیر ۲۰۰ را به خود اختصاص داده است. فروشگاه دیجی کالا توانست پایه گذار خرید اینترنتی و فروشگاه آنلاین در ایران باشد.

۴- ورزش۳ (Varzesh3.com)
سایت پربازدید و معروف ورزش سه که به انتشار اخبار ورزشی ایران و جهان با انواع رسانه های متن، تصویر و ویدیو می پردازد. محبوبیت این سایت ناشی از فوتبال است و علاقه ایرانی ها به فوتبال باعث شده کاربران بسیاری به دنبال اخبار فوتبالی و نتایج بازی های فوتبال وارد این سایت شوند. همین امر باعث شده سایت ورزش سه بازدید بالایی را داشته باشد و یکی از برترین سایت های ایرانی باشد.

در حقیقت این سایت منبع اصلی اخبار ورزشی در کشور می باشد و بسیاری از سایت های خبری اخبار ورزشی خود را از این سایت بازنشر می کنند. گفته شده ویدیوهای این سایت سهم بالایی در بازدید آن دارند و طبق آمار مشخص شده است که بیش از ۹۰ درصد بازدیدکنندگان این سایت آقا می باشند. همچنین برخی بر این باور هستند که این سایت زیر نظر شبکه سه سیما می باشد.

۵- نمناک (Namnak.com)
مجله اینترنتی نمناک سایتی جامع در خصوص همه موضوعات مخصوصا سرگرمی می باشد که محتوای مختلفی در آن قرار گرفته است. مطالب این سایت عموما در حوزه های خبری، بازیگران، مد، سبک زندگی، فرهنگ و هنر، پزشکی، سرگرمی و ... می باشد و همین عمومیت موضوعات باعث شده کاربران این سایت از هر قشری باشند.  این سایت یک رقیب دیگر به نام بیتوته دارد که در رتبه این نزدیک آن می باشد.

۶- شاپرک (Shaparak.ir)
شاپرک سایت پرداخت آنلاین می باشد که تحت نظر شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک می باشد. با توجه این که پرداخت های آنلاین از طریق این سایت آنجام می شود و روزانه تعداد زیادی پرداخت اینترنتی وجود دارد، این سایت رتبه بالایی در بین سایت های ایرانی کسب کرده است.

۷- تلوبیون (Telewebion.com)
تلوبیون در حقیقت تلویزیون آنلاین است که از ادغام دو عبارت تلویزیون و وب بدست آمده است. این سایت مرجع پخش زنده، دانلود فیلم، سریال و دیگر برنامه های تلویزیون می باشد که حاوی آرشیو کامل برنامه های تلویزیونی است. کاربرانی که به تلوزیون دسترسی ندارند یا زمان برنامه ها را از دست می دهند می توانند از این طریق برنامه مورد نظر خود را مشاهده نمایند. 

۸- ویکی‌پدیا (Wikipedia.org)
دانش نامه یا دایره المعارف ویکی پدیا که در آن مطالب آموزشی مختلفی وجود دارد و از آن بعنوان مرجع مطالب آموزشی و مقالات یاد می شود به طوری که اگر تا به حال در خصوص مطالب مختلفی در اینترنت جستجو کرده باشید حتما نام ویکی پدیا را در ابتدای جستجو خواهید دید.

ویکی پدیا در مورد بسیاری از چیزها مطلب دارد که کاربران می توانند آن ها را مطالعه کنند. در این سایت محتوا برای بسیاری از زبان ها وجود دارد که البته نوشتن و ویرایش مطالب و اسناد آن با کمک کاربران انجام می شود. ویکی پدیا برای زبان های مختلف مطلب دارد که فارسی نیز یکی از آنها می باشد.

۹- دیوار (Divar.ir)
سایت خرید و فروش آنلاین کالاهای دست دوم که در آن کاربران نیازمندی های رایگان خود را روی دیوار نصب می کنند تا مشتری برای آن پیدا شود. دیوار یکی از استارتاپ های موفق ایرانی است که توانسته فضای نیازمندی های اینترنتی را متحول کرده و بازار وب را در دست خود بگیرد. تقریبا تمام ایرانی ها با دیوار آشنا هستند و حتما آن استفاده کرده اند. در دیوار می توان به راحتی کالاهای دست دوم را مشاهده کرد و در صورت نیاز اقدام به خرید آنها نمود.

۱۰- نی‌نی سایت (Ninisite.com)
نی نی سایت مرجعی برای امور مربوط به کودکان و مادران می باشد و در آن برای والدین درباره بارداری، مراقبت از کودک و نوزاد و همچنین تربیت فرزن مطالب خوبی منتشر شده است که می توان از آن بعنوان مرجعی کامل جهت مطالعه سبک زندگی و خانواده در کشور استفاده کرد.

۱۱- نماشا (Namasha.com)
دومین سایت اشتراک رایگان ویدئو در ایران بعد از آپارات است که البته رتبه آن نسبت به آپارات بسیار پایین تر می باشد. نماشا تا حدودی رقیب آپارات می باشد اما توانایی دستیابی به رتبه آپارات را ندارد. 

۱۲- جام نیوز (Jamnews.com)
سایت جام نیوز سایتی خبری است که با موضوع ارائه اخبار پربازدید و تازه در وب و شبکه های ماهواره ای و تلویزیونی فعالیت می کند. این سایت جدیدترین اخبار را در اختیار کاربران قرار می دهد.

۱۳- یاهو (Yahoo.com)
سرویس ارائه خدمات ایمیل یاهو در سال ۱۹۹۴ میلادی راه اندازی شد. در ابتدا تنها سرویس پست الکترونیک داشت اما رفته رفته خدمات دیگری نظیر موتور جستجو، سرویس آب و هوا، نقشه آنلاین، سایت خبری و ... نیز راه اندازی کرد. در ابتدا یاهو رقیب گوگل اما نتوانست خود را به گوگل برساند و فضای وب و اینترنت را از دست داد. اگرچه این موتور جستجو همچون گوگل نیست اما روزانه میزان ترافیک بالایی را به خود اختصاص می دهد.

۱۴- بیتوته (Beytoote.com)
پورتال بیتوته سایتی جامع است که از محتوای متنوع و عمدتا سرگرمی انباشته شده است که با هدف ارائه محتوای جامع از تمامی حوزه ها راه اندازی شده است و امروز به عنوان یکی از برترین سایت های ایرانی به حساب می آید. کمتر موضوعی را می توان پیدا کرد که در خصوص آن در بیتوته مطلبی وجود نداشته باشد. بیتوته رقیب اصلی سایت نمناک می باشد.

۱۵- فیلیمو (Filimo.com)
فیلمیو سایت زیرمجموعه آپارات است که جهت تماشای فیلم بصورت آنلاین راه اندازی شده است. کاربران می توانند از این سایت جهت تماشای آنلاین بهترین فیلم و سریال ها استفاده نمایند.

۱۶- رکنا (Rokna.net)
پایگاه اطلاع رسانی و خبری رکنا با هدف ارائه اخبار حوادث فعالیت می کند و تخصص و تمرکز آن روی اخبار حوادث داخلی و خارجی می باشد.

۱۷- اینستاگرام (Instagram.com)
یکی از برترین شبکه های اجتماعی دنیا که در ایرانی نیز از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین سایت هایی است که مربوط به شبکه اجتماعی می باشد که در ایران نیز کاربران زیادی دارد. طبق آمار این شبکه اجتماعی در ایران حدود ۲۴ میلیون کاربر دارد و می توان گفت که بیشتر کاربران ایرانی اینستاگرام بطور روزانه از آن استفاده می کنند و تصاویر خود را در آن اشتراک گذاری می نمایند.

۱۸- بانک ملت (Bankmellat.ir)
سایت بانک ملت که با توجه به تعداد بالای تراکنش و پرداخت های آنلاین آن در زمره پربازدیدترین سایت های ایرانی قرار گرفته است. به نظر می رسد علت اصلی این موضوع نیز صفحه پرداخت آنلاین این سایت می باشد که در بسیاری از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۱۹- دالفک (Dalfak.com)
دیگر سایت اشتراک گذاری فیلم همچون آپارات که مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است.

۲۰- عصر ایران (Asriran.com)
سایت خبری عصر ایران از جمله پربازدیدترین و محبوب ترین سایت های خبری در کشور است که مطالب خبری در حوزه های گوناگون را به طور روزانه به انتشار می رساند. علاوه بر اخبار روز ایران و جهان در سایت عصر ایران مطالب خواندنی مربوط به حوزه های دیگر هم در دسترس می باشد.

۲۱- وای‌جی‌سی (Yjc.ir)
سایت باشگاه خبرنگاران جوان که در آن اخبار روز ایران و جهان منتشر می شود و از آن بعنوان مرجع رسمی اخبار یاد می شود. این سایت تحت نظر سازمان صدا و سیما می باشد و اخبار خود را از این طریق بدست می آورد.

۲۲- استک‌آورفلو (Stackoverflow.com)
سایت پرسش و پاسخ در حوزه برنامه نویسی است که یکی از پربازدیدترین سایت ها از ایران می باشد. این سایت اگرچه خارجی است و زبان فارسی در آن وجود ندارد اما با توجه به نیاز کاربران ایران به آموزش های برنامه نویسی این کاربران از مطالب انگلیسی این سایت استفاده می کنند. روزانه هزاران کاربر از این سایت استفاده می کنند که بخش عمده ای از آنها ایرانی هستند.

۲۳- فارس نیوز (Farsnews.com)
سایت خبرگزاری فارس با نام فارس نیوز یکی از معتبرترین مراجع خبری کشور است که اخبار روز را در عرصه های مختلف منتشر می کند.

۲۴- خبرگزاری برنا (Borna.news)
سایت خبرگزاری برنا که اخبار ایران و جهان را با موضوعات سیاسی و اقتصادی دنبال می کند که اخیرا رشد قابل توجهی پیدا کرده است.

۲۵- خبر فارسی (Khabarfarsi.com)
موتور خبرخوان که اخبار گوناگونی را از سایت های خبری نمایش می دهد. 

۲۶- فرارو (Fararu.com)
سایت خبری تحلیلی فرارو که در آن جدیدترین اخبار و تحلیل های خبری منتشر می شود. 

۲۷- تی‌اس‌ای تی‌ام‌سی (Tsetmc.com)
سایت بورس اوراق بهادار تهران که سهامداران به وسیله آن از آخرین وضعیت سهام خود مطلع می شوند.

۲۸- بلوگفا (Blogfa.com)
سرویس وبلاگ بلاگفا یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین سرویس های ارائه خدمات وبلاگی می باشد که در میان پربازدیدترین سایت های ایران قرار گرفته است. این سایت به خاطر زیرمجموعه های وبلاگی خود و بازدید بالای آنها رشد خوبی داشته است.

۲۹- بی‌ام‌ای (Bmi.ir)
سایت بانک ملی ایران و البته دومین سایت بانکی برتر کشور بعد از سایت بانک ملت. در این مورد نظر صفحات پرداخت باعث رشد این سایت شده است.

۳۰- شمانیوز (Shomanews.com)
سایت خبری شمانیوز که مطالب خبری حوزه های مختلف را منتشر می کند.

۳۱- سافت ۹۸ (Soft98.ir)
سافت ۹۸ مرجع دانلود رایگان انواع فایل های رایانه ای و نرم افزار می باشد که در آن انواع نرم افزارها وجود دارد. سایت سافت ۹۸ اکنون پربازدیدترین سایت دانلود نرم افزار در ایران می باشد.

۳۲- دنیای اقتصاد (Donya-e-eqtesad.com)
سایت روزنامه دنیای اقتصاد که اخبار مرتبط با اقتصاد را که در روزنامه چاپ شده است منتشر می کند.

۳۳- خبرگزاری مهر (Mehrnews.com)
وب سایت خبرگزاری رسمی مهر که اخبار روز ایران و جهان را منتشر می نماید.

۳۴- تسنیم نیوز (Tasnimnews.com)
سایت خبرگزاری تسنیم بعنوان یکی از شناخته شده ترین خبرگزاری های کشور می باشد که هنوز زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته است.

۳۵- ایسنا (Isna.ir)
ایسنا که مخفف عبارت خبرگزاری دانشجویان ایران است یکی از پربازدیدترین سایت های خبری و مرجع اخبار معتبر در کشور می باشد.

۳۶- آگاه (Agah.com)
وب سایت کارگزاری آگاه که در بورس اوراق بهادار فعالیت داشته و برخی از خدمات مربوط به بورس را از طریق سایت خود ارائه می کند.

۳۷- فری‌پیک (Freepik.com)
مرجع دانلود تصاویر و وکتورهای رایگان برای طراحان و گرافیست ها

۳۸- تی‌سی‌آی (Tci.ir)
پرتال شرکت مخابرات ایران که خدمات پرداخت آنلاین مشترین خود را دارد توانسته یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی باشد. به نظر می رسد پرداخت های آنلاین تاثیر زیادی در کسب این رتبه داشته است.

۳۹- ترب (Torob.com)
موتور جستجوی هوشمند کالاها که از طریق آن می توان کالاهای مختلفی را در اینترنت پیدا کرد.

۴۰- تابناک (Tabnak.ir)
سایت خبری تحلیلی تابناک که گستره وسیعی از خبرهای داخلی و خارجی را تحت پوشش گرفته است.

۴۱- زرین پال (Zarinpal.com)
زرین پال درگاه پرداخت اینترنتی است که واسط پرداخت آنلاین برای سایت هایی است که نماد الکترونیک ندارند. زرین پال در سال ۱۳۸۹ با هدف سهل سازی پرداخت اینترنتی در سایت ها راه اندازی شد و در زمان کوتاهی به استقبال بالایی رسید.

۴۲- طرفداری (Tarafdari.com)
سایت طرفداری بعد سایت ورزش سه دومین سایت ورزشی کشور است که طرفداران زیادی دارد. در این سایت مطالب ورزشی مختلف از جمله آخرین اخبار ورزشی و برنامه مسابقات فوتبال در اختیار کاربران قرار می گیرد.

۴۳- اقتصاد نیوز (Eghtesadnews.com)
سایت خبری فعال در حوزه اقتصادی که مطالب آن در حوزه تجارت و اقتصاد می باشد.

۴۴- مفید آنلاین (Mofidonline.com)
سامانه معاملات برخط مفیدآنلاین تحت نظر کارگزاری مفید

۴۵- بلاگ (Blog.ir)
سایت بلاگ سرویس وبلاگ است که متعلق به شرکت بیان می باشد و به کاربران ایرانی خدمات وبلاگ نویسی رایگان ارائه می دهد.

۴۶- یکتانت (Yektanet.com)
سایت آژانس تبلیغاتی یکتانت که رابطه ای میان تبلیغ کنندگان و نمایش دهندگان تبلیغ ایجاد می کند.

۴۷- ای‌مالز (Emalls.ir)
ایمالز مرکز خرید اینترنتی و البته مجازی است که کاربران و خریداران را به فروشندگان اجناس متصل می کند. در ای مالز امکان مقایسه کالاها با هم وجود دارد و کاربران می توانند قیمت کالاها را با هم مقایسه نمایند و در نهایت ارزان ترین کالا با بهترین کیفیت را خریداری کنند.

۴۸- کارگزاری مفید (Emofid.com)
کارگزاری مفید که یکی از برترین کارگزاری های فعال در بورس اوراق بهادار می باشد.

۴۹- خبر آنلاین (Khabaronline.ir)
سایت خبری که اخبار متنوع را در اختیار کاربران قرار می دهد.

۵۰- شیپور (Sheypoor.com)
سرویس خرید و فروش کالای دست دوم

رتبه الکسا (ایران) نام آدرس
۵۱ زومیت Zoomit.ir
۵۲ چطور Chetor.com
۵۳ ای‌نماد Enamad.ir
۵۵ تجارت نیوز Tejaratnews.com
۵۷ خبرپو Khabarpu.com
۵۸ خبرگزاری ایرنا Irna.ir
۵۹ مجله بست شو Bestshow.co
۶۰ تامین اجتماعی Tamin.ir
۶۳ راست چین Rtl-theme.com
۶۴ دلگرام Delgarm.com
۶۵ ستاره Setare.com
۶۷ سیمرغ Seemorgh.com
۶۸ ژاکت Zhaket.com
۶۹ بازار سکه و طلا Tgju.org
۷۰ تایم Time.ir
۷۳ مشرق نیوز Mashreghnews.ir
۷۴ بازار خودرو باما Bama.ir
۷۶ آرگامگ Arga-mag.com
۷۷ گجت نیوز Gadgetnews.net
۷۸ پارس فوتبال Parsfootball.com
۷۹ بی‌پی‌آی Bpi.ir
۸۰ سهام یاب Sahamyab.com
۸۱ ایرنیک Nic.ir
۸۲ شرکت پست Post.ir
۸۳ وزارت آموزش و پرورش Medu.ir
۸۴ تماشا Tamasha.com
۸۶ ایران سرور Iranserver.com
۸۷ شهر خبر Shahrekhabar.com
۸۸ افکار نیوز Afkarnews.com
۸۹ سرویس ترجمه آبادیس Abadis.ir
۹۰ تاروت رنگی Taroot-rangi.com
۹۱ پاپفا Popfa.ir
۹۲ آژانس تبلیغاتی مدیااد Mediaad.org
۹۳ میهن وب هاست Mihanwebhost.com
۹۴ نت افزار Netafraz.com
۹۵ کافه بازار Cafebazaar.ir
۹۶ خدمات الکترونیک قضایی Adliran.ir
۹۷ تهران Tehran.ir
۹۹ فرادرس Faradars.org
۱۰۰ فردا نیوز Fardanews.com

مشاهده کردید که چه وب سایت های در رتبه برترین سایت های ایران قرار دارند. بنابراین از این پس دیگر می دانید که برای استفاده از سایت های برتر کدام سایت ها را انتخاب کنید. اگر شما هم سایت برتری را در نظر دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده است حتما آن را از طریق بخش نظرات به ما معرفی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۵ از ۵ از مجموع ۲ رای)

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۱۳)

رونا امانی

لازمه گفته بشه که این سایت ها همه ایرانی نیستند بلکه تو ایران بازدید زیادی دارند. مثال رتبه اول که گوگل قرار دادید خارجیه. سایت stackoverflow و ویکی پدیا هم به همین صورت.

۴ سال پیش
javan

به نظر میرسه فهرست سایت هاتون کامل نیست. وسط لیست چند مورد جا افتاده. یه نکته دیگه رتبه بندی شما بر اساس الکسا است دیگه، اینطوری یعنی اگر سایتی بازدید خریده باشه هم جزء لیست قرار میگره؟

۴ سال پیش
آن‌دیجیتال

بله، فهرست بر اساس رتبه الکسا تهیه شده است. همانطور که در عنوان مطلب نوشته شده فهرست مربطو به پربازدیدترین سایت های ایرانی است. طبیعتا بهترین رتبه های الکسا دارای بیشترین بازدید هستند. در فهرست معرفی شده هم سایت ها تازه تاسیس یا غیرمعتبر که بازدید خریده اند وجود ندارد و همه سایت های معرفی شده جزء مشهورترین سایت های ایرانی هستند.

فاطمه خادم الحسینی

بنظرم نمیشه این لیست رو بعنوان منبع در نظر گرفت چون سایتهایی مثل نمناک و بیتوته مطالبش شدیدا دم دستی و کپی پیستی هستن و استفاده بالاشون فقط بخاطر تنوع هست و رتبه الکسای رو نمیشه خوب بودن سایت در نظر گرفت!فقط بازدیدشون بالاست همین! اگه الکسای به محتوا توجه میکرد این رتبه رو نمیداد به بعضیا

۴ سال پیش
هانسل

سلام دوستان یه سایت هست تازه فعالیتش رو شروع کرده بنام هانسل بصورت تخصصی تو زمینه فروش و معرفی کالای دیجیتال فعالیت میکنه یه سر بزنید سایت خیلی خوبیه و پر از اطلاعات مفید و کاربردی.
Https://huncel.com

۴ سال پیش
رایتی

به نظر من دیجی کالا با این که رتبه برتر تو ایران رو داره اما خیلیا ازش ناراضی هستن به خاطر این که قیمت اجناس خیلی بالاتر از بازاره و فروشنده ها هم گرون می فروشن توش

۴ سال پیش
ابراهیمیان

مطلبتون خیلی خوب خواندنی است فقط یک نکته در مورد سایت آپارات بگم که به نظرم واقعا سایت مفید و کارراه اندازی نیست. تازگی ها سایت های زیادی مثل آپارات راه اندازی شده که یکیشون نماشا هست و خیلی بهتر از آپارات شده و انصافا سرعتش هم با آپارات قابل مقایسه نیست.

۴ سال پیش
محمد جواد

به نظرم من اینطور نیست چون وقتی یک سایت بازدید کنندگان زیادی داشته باشه یعنی خدمات خوبی ارائه می کنه که این همه آدم حاضر شدند ازش استفاده کنند. اگر سایت بد بود که کسی ازش استفاده نمی کرد. در مورد خرید بازدید هم اشتباه می کنید درسته که میشه بازدید خرید اما نه در حد رتبه های زیر 100 که بازدید میلیونی دارند.

۴ سال پیش
سعید

البته لزوما همه سایت های پربازدیدترین خوب نیستند. خیلی از سایت ها هستند که از آژانس های تبلیغاتی بازدید میخرند و به این صورت رتبه الکسای سایت خودشون رو بهبود میدند تا در میان سایت های پربازدید قرار بگیرد. در عین حال که همون سایت های پربازدید واقعی هم همیهش امکانات خوبی ارائه نمی کنند و کاربرها به ناچار ازشون استفاده می کنند.

۴ سال پیش
امیر فتحی

خیلی جالبه که سایت Stackoverflow که خارجی هست و در حوزه تخصصی برنامه نویسی فعالیت میکنه جزء سایت های پرمخاطب ایرانه. به نظرم این خیلی خوبه چون نشون میده ایرانی ها از اینترنت به صورت درست و تخصصی استفاده می کنند.

۴ سال پیش
فروشگاه اينترنتی

معرفی سایت های برتر برای دریافت و کسب اطلاعات و آموزش و خبرهای جدید که به روز هستند و می تواند نتیجه ی خوبی از کار را دریافت نماید
باسپاس

۴ سال پیش
مازیار

وبسایت های خیلی خوبی رو معرفی کردید. در ضمن باید بگم که خیلی از این وبسایت ها در نتایج گوگل هم حضور پررنگی دارند و برای خیلی از کاربران محبوب هستند. مثل آپارات یا ویکی پدیا. خیلی از نتایج جستجوهای گوگل مربوط به این دو سایت مخصوصا ویکی پدیا است

۴ سال پیش
کاو

خدا رحمت کنه تلگرامو دیگه تو ایران هیچ رتبه ای نداره. فیلترینگ حالشو گرفت

۴ سال پیش
یاسین

باید هم ویکی پدیا پربازدید باشه. هرچی که تو گوگل جستجو می کنی اول ویکی پدیا میاد

۴ سال پیش