معرفی بهترین سایت‌های ساخت وبلاگ رایگان
دنیای وب

معرفی بهترین سایت‌های ساخت وبلاگ رایگان

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

در دنیای اینترنت و فضای مجازی یکی از ساده ترین راه ها برای فعالیت و انتشار محتوای دیجیتال استفاده از وبلاگ است. در دنیا سایت های زیادی جهت ارائه وبلاگ رایگان وجود دارد که با ثبت نام در آنها می تواند برای خود یک وبلاگ رایگان ایجاد کرده و پس از آن فعالیت در وب را آغاز نمود. با توجه به این که سرویس های ارائه دهنده وبلاگ رایگان محبوبیت فراوانی در بین کاربران اینترنت دارند و افراد زیادی علاقه دارند برای خود یک وبلاگ با آدرس شخصی ثبت کنند، ما تصمیم گرفتیم سایت های ساخت وبلاگ را بررسی کنیم و پس از آن بهترین و مناسب ترین موارد را به شما معرفی کنیم. پس اگر می خواهید در بهترین سایت های سرویس دهنده وبلاگ برای خود یک وبلاگ شخصی ایجاد کنید با ما همراه باشید.

سالیان زیادی است که وبلاگ وارد فضای اینترنت شده است و کاربران از آن استفاده می کنند. وبلاگ از همان ابتدای ورود به وب با استقبال کاربران مواجه شد رفته رفته علاقه کاربران به آن بیشتر و بیشتر شد. چراکه با استفاده از وبلاگ همه کاربران اینترنت از جمله کاربران عادی نیز می توانند برای خود یک صفحه وب با آدرس دلخواه داشته باشند و در آن مطالب مورد علاقه خود را منتشر نمایند. 

بهترین سایت‌های ساخت وبلاگ چه ویژگی هایی دارند؟

در عین حال که سایت های متعددی برای ساخت وبلاگ رایگان وجود دارد، سرویس های باکیفیت خیلی زیاد نیستند. برای دریافت نتیجه مقبول و رضایت بخش از ساخت وبلاگ خود لازم است سرویس دهنده مورد نظر شما خدمات خوبی را ارائه کند. در ادامه تعدادی از ویژگی های بهترین سرویس های وبلاگ نویسی را به شما معرفی کرده ایم.

- پربازدید است
شاید با اطمینان بتوان گفت که اصلی ترین مولفه برای انتخاب یک سرویس وبلاگ دهی میزان بازدید آن است. هدف از ساخت وبلاگ انتشار مطلب برای کاربران است تا آن را بخوانند. اگر سایت وبلاگ ساز بازدیدی نداشته باشد وبلاگ شما هم بازدیدی نخواهد داشت. در این صورت تمام تلاش و زحمت شما برای ساخت بلاگ و نوشتن مطالب بی ثمر باقی می ماند. در صورتی که اگر سایت وبلاگ ساز بازدید بالایی داشته باشد می تواند بخشی از آن بازدید را روانه وبلاگ شما کند. به عنوان مثال برخی سرویس ها با روش هایی وبلاگ های برتر و یا جدیدترین پست های وبلاگ ها را به دیگر کاربران نمایش می دهند. این کار باعث می شود آن وبلاگ بازدید بیشتری کسب کند. برای انتخاب وبلاگ این اصلی ترین هدف است.

- معتبر است
در اینترنت اعتبار یک وب سایت اهمیت زیادی دارد. برخی وب سایت های تازه تاسیس که اعتبار چندانی ندارند در مدت کوتاهی تعدادی کاربر جذب می کنند و پس از مدتی هم از کار می افتند. اگر شما با چنین سرویس وبلاگ دهی بی اعتباری مواجه هستید باید دقت کنید که هر لحظه ممکن است تعطیل شده و تمام تلاش و وقت صرف شده شما از بین برود. یک روی دیگر اعتبار، اعتبار سئویی است. برخی از کاربران از وبلاگ برای سئوی سایت خود استفاده می کنند. این دست از کاربران نیز باید دقت کنند که سرویس وبلاگ ساز مورد نظرشان اعتبار زیادی داشته باشد تا پس از ساخت وبلاگ و ایجاد بک لینک برای سایت خود، اعتبار مناسبی از وبلاگ به سایتشان هدایت شود.

- رایگان است
یک مولفه مهم و اصلی برای استفاده از سرویس وبلاگ نویسی رایگان بودن آن است. شاید کمتر سایتی وجود داشته باشد که در ازای ارائه خدمات ساخت وبلاگ از شما هزینه دریافت کند. البته رایگان بودن ثبت نام همه ماجرا نیست. باید تمام خدمات وبلاگ و حتی فضای ذخیره سازی هم رایگان باشد. بهترین سایت های فعال در این حوزه همگی رایگان هستند و از شما هزینه ای دریافت نمی کنند. بنابراین توجه کنید که حتما سرویس مورد نظر شما پولی نباشد.

- فضای ذخیره سازی دارد
برخی از سرویس های وبلاگ نویسی تنها به شما اجازه می دهند مطلب بنویسید و پست منتشر کنید. طبیعتا هر مطالبی در خود تعدادی عکس دارد. این وبلاگ ها برای بارگذاری تصویر یا فایل هیچ قابلیتی به کاربر نمی کنند و کاربر به ناچار باید فایل را در فضای های ذخیره سازی جانبی در اینترنت بارگذاری کرده و لینک آن را در وبلاگ ثبت کند. یک وبلاگ خود و با کیفیت باید این قابلیت را داشته باشد که کاربر تصاویر را در خود وبلاگ بارگذاری کند. حتی برخی وبلاگ ها پا را فراتر از این گذاشته اند و همچون هاستینگ ها به کاربر یک فضای ذخیره سازی رایگان می دهند تا هر فایلی را که خواست در آن بارگذاری کرده و مدیریت کند.

بهترین سرویس‌های وبلاگ نویسی کدامند؟

همانطور که ذکر شد محبوبیت سرویس های وبلاگ نویسی بسیار بالاست و کاربران بسیاری به دنبال سرویس های وبلاگ دهی هستند. از این جهت سایت های بسیاری برای ارائه سرویس وبلاگ در دنیا راه اندازی شده اند که بسیاری از آنها ایرانی هستند. پیدا کردن این سایت های وبلاگ نویسی فارسی شاید کار چندان سختی نباشد اما انتخاب بهترین مورد از میان انبوه سایت ها قطعا کار آسانی نیست و قطعا باعث سردرگمی کاربران می شود. از این روی بهترین و قوی ترین سرویس های وبلاگ نویسی فارسی را به شما معرفی می کنیم تا دیگر برای سایت یک وبلاگ سردرگم نشوید.

۱- بلاگفا

بزرگترین، معروف ترین، محبوب ترین و پرکاربردترین سرویس وبلاگ دهی فارسی و ایرانی بلاگفا (blogfa.com) است که از جمله قدیمی ترین سایت های ارائه دهنده وبلاگ ها هم می باشد. بلاگفا سالیان زیادی است که به عنوان یک سایت ساخت وبلاگ رایگان شناخته می شود و سادگی و آسان بودن استفاده از آن باعث می شود بلاگفا اولین انتخاب برای کسانی که به دنبال ساخت وبلاگ و وبلاگ نویسی هستند باشد. البته این سایت در گذشته محبوبیت بیشتری داشت اما با ورود سایت های وبلاگ دهی جدید با امکانات متنوع تر کمی از محبوبیت بلاگفا کم شده است. اما با این حال می توان همچنان بلاگفا را به عنوان یکی از برترین وبلاگ ساز های فارسی به حساب آورد.

۲- بلاگ

با اطمینان می توان گفت که بهترین سرویس وبلاگ دهی در ایران سرویس بلاگ (blog.ir) است که متعلق به شرکت بیان می باشد. این سرویس گرچه سابقه طولانی ندارد و چند سالی بیشتر نیست که راه اندازی شده است اما توانسته در این مدت کوتاه محبوبیت خود را افزایش داده و کاربران زیادی را گرد خود جمع کند. تنها علت این موضوع ارائه امکانات جذاب و متنوع نسبت به دیگر سایت های وبلاگی است که باعث شده کاربران و وبلاگ داران به بلاگ علاقه مند شوند. سرویس وبلاگی بیان بر خلاف دیگر وبلاگ سازها به کاربر یک فضای ابری رایگان ارائه می کند تا بتواند همچون یک مدیر سایت فایل های مورد نظر خود را در آن بارگذاری نماید.

۳- میهن بلاگ

میهن بلاگ (mihanblog.com) هم همچون بلاگفا جزء بهترین موارد وبلاگ سازی است که البته نسبت به بلاگفا امکانات بهتر و جذاب ترین به کاربران خود ارائه می کند. به عنوان مثال وبلاگ داران میهن بلاگ می توانند از آمار بازدید پست های وبلاگ خود مطلع شوند و بفهمند که پس از انتشار مطلب چه کسانی آن را بازدید کرده و مطالعه نموده اند. ظاهر کاربری میهن بلاگ دقیقا همان ظاهر رایج وبلاگ های ایرانی است که کاربران با آن آشنا می باشند.

۴- بلاگ اسکی

بلاگ اسکی (blogsky.com) سایتی همچون میهن بلاگ است که یک فرصت دیگر برای کاربران علاقه مند به وب و وبلاگ سازی می باشد تا بتوانند در آن ثبت نام کرده و بی نهایت وبلاگ رایگان ثبت کنند. ویژگی بلاگ اسکای این است که هر فرد با یک نام کاربری می تواند تعداد زیادی وبلاگ جدید ثبت کند. یعنی شما در بلاگ اسکای یک اکانت ایجاد می کنید و سپس با آن اکانت به تعداد بی شمار وبلاگ ثبت می کنید. در عین حال مدیریت تمام وبلاگ ها به صورت یکپارچه در اکانت شما وجود دارد. بلاگ اسکای از جهات دیگر تفاوت چندانی با سرویس های وبلاگ نویسی دیگر ندارد و تنها یک فرصت جدید برای ساخت وبلاگ با دامنه ای جدید می باشد.

۵- رز بلاگ

رز بلاگ (rozblog.com) هم مثل سرویس های معرفی شده در قبل دقیقا همان خدمات وبلاگ نویسی را با امکاناتی خاص ارائه می کند. رز بلاگ مزیتی نسبت به سرویس های پیشین ندارد اما برای افرادی که به دنبال دریافت بک لینک برای سایت خود هستند یک فرصت دیگر می دهد تا از دامنه ای جدید برای سایت خود بک لینک ایجاد نمایند. اگر به دنبال این هستید که برای خود یک سایت ساده داشته باشید و هر روز مطالب مورد علاقه خود را در آن منتشر کنید، رز بلاگ گزینه مناسبی برای شما است.

دیگر سایت‌های وبلاگ ساز ایرانی

تا اینجا تعدادی از بهترین وبلاگ سازهای ایرانی را به شما معرفی کردیم. گرچه موارد ذکر شده در بالا همه جزء بهترین و پرکاربردترین سایت های ساخت وبلاگ رایگان هستند که کاربران بسیاری از آنها استفاده می کنند اما با این حال جا دارد تعداد دیگری سرویس وبلاگ دهی به شما معرفی کنیم. 

نام آدرس
پرشین بلاگ persianblog.ir
لاکس بلاگ loxblog.com
پارسی بلاگ parsiblog.com
نی‌نی وبلاگ niniweblog.com
نیلو بلاگ niloblog.com
کوثر بلاگ kowsarblog.ir
لاگر loger.ir
بلاگیکس blogix.ir
فارسی بلاگ farsiblog.com
مونو بلاگ monoblog.ir
رویا بلاگ royablog.ir
ثامن بلاگ samenblog.com
بگ سایت bigsite.ir
تیبا بلاگ tibablog.ir
آزاد بلاگ azadblog.com
بلاگ تز blogtez.com
بلاگسازان blogsazan.com
آرام بلاگ aramblog.ir
سایت آریا sitearia.ir
تک بلاگ takblog.net

البته اینها تنها سایت های وبلاگ ساز ایرانی نیستند و ده ها سرویس دیگر برای ساخت وبلاگ وجود دارد که از معرفی آنها صرف نظر شده است.

سایت های خارجی ساخت وبلاگ

گفتیم که سایت های بسیاری وجود دارند که خدمات وبلاگ نویسی را ارائه می کنند. در کنار سایت های ایرانی فعال در این حوزه سایت های خارجی زیادی هم وجود دارد که می توان با استفاده از آنها ثبت وبلاگ انجام داد. در ادامه تعدادی از بهترین سایت های خارجی وبلاگ ساز را معرفی خواهیم کرد.

نام آدرس
بلاگ اسپات blogspot.com
بلاگر blogger.com
هاتن بلاگ hatenablog.com
Altervista altervista.org
Eklablog eklablog.com
Site123 site123.com
سنتر بلاگ centerblog.net
Blog4ever blog4ever.com

اگر به دنبال ساخت وبلاگ رایگان و انتشار مطالب شخصی خود در وب هستید همین حالا دست به کار شوید و با استفاده از یکی از سایت های فوق، وبلاگ شخصی خود را راه اندازی نمایید. همچنین در صورتی وبلاگ دیگری را می شناسید که در بالا معرفی نشده حتما آن را در بخش نظرات به ما و دیگر کاربران معرفی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۴ از ۵ از مجموع ۲۳ رای)

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۵۱)

parsaroohi

به نظر من بلاگفا و بلاگ اسکی و بلاگیکس
بهترینا هستند.

۲ سال پیش
درسا

در مورد سرویس های سایت ساز هم مطلب بنویسید. الان دیگه وبلاگ خیلی مشتری نداره دیگه اکثرا سایت ایجاد می کنند. چند مورد از سرویس های سایت ساز رو معرفی کنید که بیشتر کاربرد داره ممنون

۲ سال پیش
الهام حسینی

سلام
تیبا بلاگ اصلا سیستم سرویس بلاگ دهی نداره و یک سایت مستقله برای خودش

۲ سال پیش
Rihannah

ما که از بلاگفا هیچی جز ضعف ندیدیم
طوریه که با کد امنیتی هم چندتا بچه هکمون کردن دیگه امیدی نداریم به بازگشت.

۲ سال پیش
ساناز

ممنون از پست زیباتون،
با توجه به اهمیت وبلاگ توصیه می‌کنم تا حتما چند تا وبلاگ ساز های خوب رو تست کنین و بعد در اونها فعالیت کنید، متاسفانه مدتی بود در سایت بلاگفا وبلاگ داشتم اما از دسترس خارج شد، سایت های مختلف رو دیدم و به نظرم سایت بلاگیکس از بقیه بهتر بود، توصیه می‌کنم تا شما هم اول از سایت های متفاوت رو ببینید و فقط به نظر بقیه توجه کنید و خودتون هم آشنا بشید.
با آرزوی موفقیت برای همه وبلاگ نویسان عزیز

۲ سال پیش
رضا مرادی

سلام، پست خوبی بود، من از بلاگیکس استفاده می‌کنم از بقیه سایت های بهتره بنظرم.

۲ سال پیش
مهران م

برخی دوستان سئوال کردند درباره بلاگیکس در اینترنت مطلبی نیست ، تمام نظرات بالا کار یکی دونفره که با اسامی مختلف سعی در جذب مخاطب برای بلاگیکس هستند .
کاری ندارم خوبه یا بده ولی این یک چتر تبلیغاتی و گول زننده است
بلاگفا و بیان سالهاست اممتحانشونو پس دادند .
قالب زیبا و رنگی و... بدرد مخاطب نمیخوره
من 10 ساله بلاگفا دارم و 2 ساله بیان دارم و راضیم
وبلاگهای رزبلاگ میهن بلاگ پرشین بلاگ هم زدم و به خاک سیاه نشستند و وقت ما را گرفتند
بلاگفا برای سلیت های تجاری 80 هزار تومان می گیرد و هنگام فهمیدن آنها یک سایت مشابه بزنین و پول به این وبلاگ ندین
بیان فوق العاده است و بازدید زیاد میخوره

وقتتان را برای وبلاگهای بلاگیکس نگذارید که 3 روزه دیگه جمع میشه و پشیمون می شین
اسمش هم خیلی مزخرفه و نمیشه به دیگران آدرس داد جماعت ایرانی فینگلیش می نویسند و در نوشتن اشتباه می کنند .
این وبلاگ های جدید مثل بیمه زندگی برخی بیمه هاست که هیچی دستت را نمی گیره و کلی آدم دارن بیزینس می کنند و مخ ما می زنند

مخلص همه وبلاگ نویس های چیز فهم

۲ سال پیش
سجاد رضوی

به نظر من تو لیست سایت های وبلاگ ساز ایران، از لحاظ امکانات سایت های رز بلاگ و بیان خوبن اما متاسفانه تو زمینه های مختلفی فعالیتشون خوب نیست، مثلا ریسپانسیو نیستن و پنل هاشون برای موبایل اصلا به درد نمیخوره، حدود یک ماه پیش با سایت بلاگیکس آشنا شدم با جستجو تو وب، خیلی قدیمی نیست اما واقعا به نظر یک استارت جدید برای سایت های وبلاگ ایرانی هستش که یک لول بالاتر از بقیه سایت هاست، از لحاظ امکانات واقعا عالیه و قطعا بلاگر رو میذاره تو جیبش و همین طور هر هفته در حال ارتقا امکانات هست، دوستانی که دنبال یک وبلاگ ریسپانسیو با سئو خوب، و پشتیبانی عالی و حتی اتصال دامنه میخوان حتما به این سایت هم سر بزنین. بنظرم ایران میتونه به بهترین ها هم برسه اگه از سایت ها حمایت کنیم.
ممنون از شمایی که نظرم رو خوندین

۲ سال پیش
رضا جابری

مرسی ازتون، با سیستم بلاگیکس آشنا شدم و خیلی امکاناتشون خوبه، هم برای اونایی که وبلاگ ساده میخوان بسازن خوبه و هم برای اونایی که میخوان وبلاگ حرفه ای داشته باشن.

۲ سال پیش
مولتی فن

بلاگیکس فوق العادست ،امتحان کنید پشیمون نمیشید

۲ سال پیش
نجمه شریفی

آزاد بلاگ همش گیر میده به شماره همراه، اما جایی برای وارد کردن شما ره همراه نداره.....

۲ سال پیش
امیر حسین حاتمی

سلام، لطفا یک ترتیب بندی بهتری برای سایت ها بذارین چون بعضی از سایت های بالاتر واقعا خراب و قدیمین، و برعکس بعضی از سایت های خوب پایین ترن،
مثلا پرشین بلاگ دیگه نمیاد ولی تو لیستتون هست،
یا مثلا بلاگفا با اون سیستم قدیمی و ناامن هنوز به خاطر تبلیغ بعضی سایت ها بعنوان یک سایت برتر هستش در حالی که همه کاربراش دارن مهاجرت میکنن به بلاگیکس و بیان،
بنظرم سایت هایی که ریسپانسیون مثل بلاگیکس و یا سئو خوبی دارن رو اول تر بذارین تا کاربرا به سمت سرویس های خوب کشورمون برن نه سرویس های تاریخ گذشته

۲ سال پیش
mahin

سلام، من از سایت بلاگیکس استفاده می‌کنم، بنظرم تنها سایتی که ارزش وبلاگ زدن داره هستش، قبلا تو بلاگفا وب داشتم که افتضاح بود، بیان رو هم تجربه کردم اما نه با موبایل خوب نشون میده و هم سر هر چیزی هی میخوان پول بگیرن، امکانات بلاگیکس واقعا عالی و خوب و رایگان و مخصوصا تو موبایل خیلی خوب میاد.
مرسی از پستتون

۲ سال پیش
مهندس عابدی

با سلام و تشکر از سایت خوبتون،
ظاهرا سایت بلاگیکس امکانات مناسب و پشتیبانی خوبی دارن ما هم از این سایت استفاده کردیم و خدا رو شکر راضی هستیم.
سئو وبلاگ ها هم خیلی خوبه.
موفق باشید.

۲ سال پیش
علیرضا

سلام، من تو بلاگفا وب داشتم ولی دیگه خیلی افتضاح شده بود اومدم سرچ کردم تو گوگل سایت شما اومد دیدم خیلیا نوشتن بلاگیکس خوبه رفتم تو سایتش اول فکر کردم اصلا سایت وبلاگ نیست چون خیلی باکلاس بود وقتی ثبت نام کردم دیدم چقدر امکاناتش عاالیه. متاسفم که هنوز سرویس هایی مثل بلاگفا معروف هستن و مردممون حتی خودم از روی ندونستن تو همچین جاهایی وبلاگ میزنیم و یهو کل مطالبمون هم پاک میشه با امنیت پایین.
مرسی از نظرات بقیه. بلاگیکس خیلی خوبه حتما امتحان کنین.

۲ سال پیش
مریم

باید اولین سایت یا دومین سایت رو تو لیستتون بلاگیکس و بیان بذارین، دیگه بلاگفا قدیمی و عقب مونده شده، الان سئو خیلی مهمه که بیان هم خوبه اما برای موبایل ریسپانسیو نیست اما بلاگیکس عالیه ❤️

۳ سال پیش
مونا

بلاگیکس رو هم اضافه کنین.
همه دارن اونجا وبلاگ میسازن، از بلاگ بیان و رز خیلی بهتره مخصوصا برای کسایی که با گوشی کار میکنن عااالیه. مرسی از شما و بلاگیکس

۳ سال پیش
ریحانه دلیجانی

سلام، سایت بلاگیکس خیلی خوبه حتما قرار بدین، من علاوه بر وبلاگ تو بازارچه بلاگیکس چند تا محصول صوتی هم گذاشتم که فروش هم داشت. خیلی ممنون از بلاگیکس ❤️

۳ سال پیش
الهام

از بلاگ ساید استفاده می کنم و خیلی راضی هستم شما هم اگه بلاگر هستید بهش یه سر بزنید پشیمون نمیشید :))

۳ سال پیش
مهسا

سلام ممنون از شما . این لیست واقعا خیلی به من کمک کرد اما وبلاگ ساز خیلی حرفه ای رو جا گذاشتید
بلاگ ساید رو به لیستتون اضافه کنید خیلی خوبه .

۳ سال پیش
جلال

لیستتون بلاگ ساید https://blogside.ir رو کم داره ... تازه تاسیسه اما خیلی مدرن و پیشرفتس ، اضافه کنید که مردم هم بتونن ازش استفاده کنن

۳ سال پیش
نیما

بلاگیکس چقدر خوبه.
مثل بلاگره البته امکاناتش خیلی بیشتره ولی خوبیش اینه که با اینکه امکاناتش زیاده اما مثل بیان شلوغ نیست و خیلی خوب طراحیش کردن.

۳ سال پیش
مینا عسکربیگی

چقدر سایت بلاگیکس خوبه حرف نداره ❤️❤️❤️

۳ سال پیش
مهندس سیدیحیی منصورکوهی

سلام خسته نباشین میشه بگین چه جوری باید کار کنیم

۳ سال پیش
امیر

سلام،
ممنون از مقالتون،
من از سایت بلاگیکس استفاده میکنم خیلی عالیه پیشنهاد میکنم بقیه سر بزنن چون بعدش دیگه حایی نمیرن.
ممنون ازتون.

۳ سال پیش
mary

عالییییییییییی ترین سایت رو با سایت شما پیدا کردم

۳ سال پیش
امیررضا

دوستانی که دنبال سایت خوب با امکانات بالا و حتی اتصال دامنه هستند بلاگیکس خیلی خوبه.
من تازه آشنا شدم واقعا بروز هستش و از بقیه سر تره.

۳ سال پیش
رامین

سلام، بلاگیکس عالیه حتما اضافش کنین.
مرسی از مطلبتون.

۳ سال پیش
علی رضایی

سلام من که همشو امتحان کردم اما توی ایندکس سریع و بالا اومدن مطالب تو گوگل، https://limoblog.ir خیلی خیلی بهتره. من از لیمو بلاگ برا تگ زنی و جذب بازدید و بک لینک استفاده میکنم لینک هاش هم فالو هست و برای سایت موزیکم خیلی تاثیر داشته هم از لحاظ ای پی هم رتبه گوگل

۳ سال پیش
amin

سلام ممنون از ادمین عزیز.
دوستان من حدود 10 سال میشه که از بلاگفا استفاده میکنم و دو سال هم از بیان استفاده میکنم.بقیه سرویس هارو امتحان نکردم حقیقتش. قصد بدگویی ندارم اما خدمتتون میگم که بعدا مشکلی براتون ایجاد نشه:
بیان تو این دوسال، با اینکه من الان یک ساله اصلااا هیچ پستی داخلش نذاشتم بازم آمار بازدید خیلی خوبی داره برام میاره.اما بلاگفا،وبلاگی که 5 سال پیش توش ساختم، و تقریبا در سطح همون وبلاگ بیانمه، خیلییی یازدید روزانه کمتری برام داره.
بعلاوه بلاگفا اصلاااا مسئولیت پذیری و پشتیبانی خوبی نداره و منکه 10 ساله مشتریشم که کلا ازش اومدم بیرون.بنظرم فقط نون اسم و رسم سابقشو داره میخوره.
بنظرم برید سراغ سرویس های بلاگ نویسی جدیدتر و بهتر.
البته الان که دیگه سرویس های سایت سازی مثل ویکس و وبزی اومده که دیگه قابلتاش از وبلاگ ها هم خیلیی بیشتره.
تشکر امیدوارم روز عالی داشته باشید. :)

۳ سال پیش
ناشناس

چرا هرجا میرم تحقیق کنم برای سایت بلاگیکس چیزی نیست؟؟
یه نفر رسیدگی کنه ‌...

۳ سال پیش
حایسه من یک اوتاکو

عالی و جامع ترین متن که نه مقاله در باره سایت
های ساخت وبلاگ با تشکر از نویسنده ممنچن از شما خدا خیرتون بده

۳ سال پیش
مینو

من تا حالا بلاگیکس و میهن بلاگ و بلاگفا و پرشین بلاگ و بلاگ اسکای و چند تا دیگه رو اسنفاده کردم
اما باید بگم هیچکدوم به اندازه بلاگیکس لذت بخش نیست و مخصوصا که خیلییی سریع وبلاگو تو موتور ها حستجو میاره

۳ سال پیش
rajoo

اگر به دنبال ساخت وبلاگ رایگان و انتشار مطالب شخصی خود در وب هستید همین حالا دست به کار شوید و با استفاده از https://weblog.com.co وبلاگ شخصی خود را راه اندازی نمایید.

۳ سال پیش
فاطمه

سلام من شنیدم سایت بلاگیکس که باهاش میشه وبلاگ ساخت درآمد هم میده برای همین با چند تا از دوستام توش وبلاگ زدیم و تقریبا وبلاگمون شلوغ شد
درآمدمون هنوز زیاد نشده ولی فکر کنم رشدش تصاعدی داره میشه، من خودم خیلی از ظاهر و امکاناتش خوشم اومد مخصوصا اتاق چت رومی که برای نویسنده های هر وبلاگ داره خیلیییییی عالیه
اگه کسی خواست بسازه بنظر من https://blogix.ir عالیه

۳ سال پیش
محمد

بعد از کلی تحقیق تو اینترنت و کلی تجربه تو وبلاگ ساز های مختلف، سایت بلاگیکس blogix.ir رو انتخاب کردم، چرا که علاوه بر امکانات سایت های دیگه امکانات بی نظیری مثل اتاق چت برای نویسندگان داره و یک نکته فوق العاده عالیش اینه که درآمد میده! تا وقتی که اولین در آمد وبلاگم رو بعد ماه برداشت نکردم باورم نمیشد، در حالی که الان کلی وبم پر طرفدار شده و ... اونایی که تا حالا تو بلاگیکس وبلاگ داشتن میدونن چی میگم، به شما هم توصیه میکنم حتما اونجا وب بزنین تا علاوه بر یک وب تمیز با سئو بالا درآمدم در بیارین.

۳ سال پیش
سعید

صبا ایده میهن بلاگ رو مدتهاست به شرکت دیگه ای فروخته و از دسترس خارج شده و دیگه نمیشه توش وبلاگ ساخت. بدتر از همه اینکه تبلیغات و لینک هایی هم به تموم وبلاگهای این سرویس اضافه شده که خارج از کنترل ادمین وبلاگهاست.

۴ سال پیش
طاهری

از لوکس بلاگ استفاده می کنم و خیلی راضی هستم.

۴ سال پیش
وبی

وبلاگ پارسابلاگ رو هم اضافه کنید.
http://parsablog.com

۴ سال پیش
احمدی دستجردی

ممنون از مقاله خوبتون. من وبلاگ دارم و خیلی ازش راضی هستم. سریع و بدون هزینه ایجاد میشه و بهتر از وبسایت در نتایج گوگل نشون داده میشه.

۴ سال پیش
پوریا

چند مورد سرویس وبلاگ دهی خارجی خوب هم معرفی کنید تا ازشون استفاده کنیم. وبلاگ های خارجی اعتبار زیادی در گوگل دارند. میخوام برای سئو از بک لینک اونها استفاده کنم.

۴ سال پیش
Haj ahmadi

خوبی وبلاگ اینه که نیازی به صرف هزینه برای سئو نیست. علاوه بر این که برای ساخت وبلاگ هزینه ای صرف نمیشه و کلا رایگان به دست میاد. برای بهینه سازی در گوگل که در اصطلاح به اون سئو میگن هم هیچ هزینه ای لازم نیست. چون خود وبلاگ ها اعتبار زیادی در گوگل دارند و به طور خودکار وبلاگ های ساخته شده در اونها هم اعتبار کسب می کنند و سئو میشن. به خاطر همینه که بعضی وقت ها میبینید که یه صفحه از وبلاگ در نتایج جستجوی گوگل از سایت ها بالاتر شده.
در بین وبلاگ ها بلاگفا خیلی سئو شده و وبلاگ های ساخته شده در بلاگفا رتبه خوبی کسب می کنند. فقط کافیه شما مطلب خوبی بنویسید و بقیه رو به بلوگفا بسپارید تا تو گوگل بیاد بالا.

۴ سال پیش
حمیده

من در پرشین بلاگ وبلاگ ایجاد کردم. هیچ مشکلی نداره به جز بخش نظراتش. بازدید کنندگان وبلاگم بعضی وقت ها بهم میگن که امکان ثبت نظر در یزر مطلب وجود نداره و حتما باید عضو پرشین بلاگ باشی تا بتونی نظر ثبت کنید.

۴ سال پیش
زهرا رضوی

سلام ممنون از مطلب خوبتون. همه مقالات اول بلاگفا رو معرفی کردند. اما به نظر من بلاگفا اصلا خوب نیست. تو بلاگفا من یه وب لاگ درست کردم بعد وقتی نام کاربری و رمز رو میزنم قبول نمیکنه و اجازه نمیده که وارد پنل بشم. با این که اطلاعات رو درست وارد می کنم اما نمیشه.

۴ سال پیش
حسینیان

لطفا بیر بلاگ رو هم اضافه کنید.
من که چند سالی میشه از سامانه های ساخت وبلاگ استفاده می کنم نظرم اینه که بهترین سایت وبلاگ دهی بیر بلاگ است. دلیل هم اینه که میشه از مطالب بلاگفا و میهن بلاگ در بیر بلاگ استفاده کرد و این یک ویژگی خیلی خوبی به حساب میاد که وبلاگ های دیگر اون رو ندارند.

۴ سال پیش
p30af

یادش بخیر یه زمانی ما از سرویس وبلاگدهی opera استفاده می کردیم که بک لینک های خیلی قوی داشت و برای سئو خیلی خوب بود. کلا تعطیل شد رفت. الان هم تصور نمی کنم وبلاگ ها خیلی سئوی خوبی داشته باشند. انگار الگوریتم های جدید گوگل این رو تشخیص میده

۴ سال پیش
netdoc

وبلاگ های خوبی رو معرفی کردید خیلی ممنون. لطفا سایت ساز زیر رو هم به لیست اضافه کنید.
RozSite.com

۴ سال پیش
حامد

وبلاگدهی های با کیفیت دیگه ای هم موجود است مثل:
سایت آریا www.sitearia.ir
آزاد بلاگ www.azadblog.com
بیگ سایت www.bigsite.ir
و...

۴ سال پیش
mohandes

سلام من با سرویسهای مختلف وبلاگ دهی کار کردم و باهاشون آشنا هستم. برای یکسری کارهای خاص تبلیغاتی و کسب درآمد وبلاگ می سازم و بعد از یه مدتی حذفش می کنم.
کسایی که می خوان توی این حوزه فعالیت کنند لازم نیست برن هاست بخرند و پول بابتش صرف کنند. به نظرم من باید از سرویس های وبلاگ استفاده کنند که رایگانه و پول نمی خواد. فکر می کنم پارسی کیوت (vcp.ir) خیلی خوبه و قبلا که باهاش کار کرده بودم حقیقتا یه سر و گردن از بقیه بالاتر بود و کیفیت خدماتش انصافا خوب بود. هم ظاهر زیبایی داشت که به سایت شبیه بود و به خاطر همین بهش می گفتن سایت ساز نه وبلاگ دهی...

۴ سال پیش
hamidjh

سرویس وبلاگ دهی بلاگ فان http://bgfan.ir سرویس رایگان و جذاب برای ساخت وبلاگ است که مزایای متعددی دارد:
امکان ساخت وبلاگ رایگان
ارائه وبلاگ بدون تبلیغ
امکان ساختن انجمن (فروم)
ساخت فروشگاه اینترنتی
فضای آپلود رایگان
سئوی اختصاصی و سیستم آنتی ویروس
امکانات ویژه برای کاربران فعال (ارائه ۱۰۰۰ مگابایت هاست به همراه یک دامنه ir به کاربرانی که ۱۰۰۰ مطلب در وبلاگ خود منتشر کنند)
ایندکس خودکار در گوگل و موتورهای جستجو
انجمن پشتیبانی اختصاصی جهت رفع مشکلات کاربران
سرعت بسیار بالا با سرورهای ایران
تبدیل خودکار تصاویر بندانگشتی پست ها
قابلیت نصب ماژول های مختلف همچون درگاه پرداخت آنلاین
ساخت خبرنامه و نظرسنجی
ارائه آمار بازدید کاربران
بهینه سازی قدرتمند برای موتورهای جستجو
ساخت چند وبلاگ و مدیریت همزمان با یک شناسه
انتقال مطالب از بلاگفا، میهن بلاگ، ایران بلاگ و بلاگ اسکای و …
نگارش مطالب با استفاده از ادیتور پیشرفته و قدرتمند فارسی
امکان ساخت ابر برچسب برای پست ها
امکان اضافه کردن نویسنده
امکان درج کلمات کلیدی برای هر مطلب به صورت جداگانه
ارسال نظر به صورت عمومی و خصوصی
قابلیت اتصال دامنه به وبلاگ
امتیاز دهی به پست های وبلاگ توسط بازدید کنندگان
نمایش خلاصه مطلب و درج متن کامل در ادامه مطلب

۴ سال پیش
نسیم خراسانی

وبلاگ بیان خیلی خوبه قالب های زیبا و جذابی داره امکانات جانبی خوبی هم ارائه میدهد. من خودم از فضای ذخیره سازی بیان استفاده می کنم و برای وبلاگم یک دامنه هم ثبت کردم که وبلاگ به دامنه اختصاصی خودم وصل شده. غیر بیان بقیه هیچ کدام این قابلیت ها رو ندارند

۴ سال پیش