معرفی بهترین سایت‌های دانلود آهنگ و موزیک
دنیای وب

معرفی بهترین سایت‌های دانلود آهنگ و موزیک

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

موسیقی برای خیلی از افراد جذاب و بعضا آرامش بخش است و به این جهت بسیاری از کاربران در اینترنت به دنبال دانلود رایگان آهنگ و موسیقی هستند. جستجو در گوگل سایت های زیادی را ارائه می کند که بررسی آنها زمان زیادی را از کاربر می گیرد و در نهایت هم نتیجه مورد رضایت را ارائه نمی کند. از این روی ما پس از تحقیقات گسترده روی سایت های ارائه دهنده آهنگ و موزیک و بررسی آنها، بهترین سایت های دانلود رایگان آهنگ را گلچین کرده و در مطلب پیش رو آنها را معرفی نموده ایم. پس اگر به دنبال بهترین و بروزترین سایت های ارائه دهنده آهنگ و موسیقی هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

موسیقی از جلمه بهترین سرگرمی ها است که استفاده از آن باعث می شود روحیه فرد تغییر کرده و تاثیرات فوق العاده ای را متاثر شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مخصوصا قشر جوان به دنبال آهنگ و موسیقی هستند و اکثرا در گوشی آنها تعداد زیادی فایل آهنگ و موزیک وجود دارد. در دنیای اینترنت سایت های زیادی وجود دارد که به صورت مداوم و روزانه آلبوم های تازه منتشر شده خوانندگان را منتشر کرده و ترک های جدیدی از آهنگ ها را به کاربران ارائه می کنند. اما همه سایت های فعال در حوزه آهنگ و موسیقی رایگان نیستند و برخی از آنها به ازای دانلود آهنگ از شما هزینه دریافت می کنند. 

اما همه سایت های دانلود آهنگ هم پولی نیستند. در میان انبوه سایت های ارائه دهنده موزیک تنها برخی از آنها پولی هستند و بقیه آنها عمدتا رایگان می باشند. سایت های رایگان دانلود آهنگ معمولا موزیک و آهنگ های جدید خوانندگان را از آلبوم های آنها برداشته و به صورت رایگان به کاربران ارائه می کنند. در این سایت های مرجع هر چقدر هم که جستجو انجام دهید و آهنگ دانلود کنید مشاهده می کنید که باز هم آهنگ وجود دارد و به هیچ وجه تمام شدنی نیست. اما مشکل این است که دسترسی به چنین سایت هایی به راحتی امکان پذیر نیست. 

فهرست بهترین سایت‌های ایرانی دانلود رایگان آهنگ و موزیک

اگر در گوگل عبارت «دانلود رایگان آهنگ» را جستجو کنید تعدادی سایت دانلود آهنگ در مقابل شما ظاهر می شود. اما این سایت ها همه سایت های آهنگ نیستند. جستجو در گوگل تنها برخی از این سایت ها را به شما معرفی می کند که آن هم ممکن است بهترین سایت ها نباشند. برای پیدا کردن بهترین سایت های رایگان دانلود آهنگ بهترین کار این است که از تجربه کاربران استفاده کنیم. یعنی بررسی کنیم که کاربران بیشتر از چه سایت هایی استفاده کرده و از آنها آهنگ دانلود می کنند. ما این کار را انجام دادیم و با بررسی سایت های فعال در حوزه موسیقی و محبوبیت آنها در نظر کاربران بهترین موارد را گلچین کرده و به شما معرفی نموده ایم.

- آپ موزیک

سایت آپ موزیک (upmusics.com) یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سایت های دانلود موزیک ایرانی است که چند سالی می شود فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و در حال حاضر آرشیو کاملی از موزیک های ایرانی را در اختیار کاربران قرار داده است. این سایت محبوب جدیدترین و پرطرفدارترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت آن هم با لینک مستقیم در اختیار کاربران خود قرار می دهد. طبق نظر مدیر آپ موزیک تمام آهنگ های موجود در این سایت کاملا مجاز بوده و موزیک ها تنها با کسب رضایت صاحب اثر منتشر شده است.

اگر دنبال دانلود جدیدترین آهنگ و آلبوم های خواننده های ایرانی هستید آپ موزیک را به شما پیشنهاد می کنیم. از طریق بخش جستجوی سایت موزیک مورد نظر خود را پیدا کرده و به راحتی آن را دانلود کنید. در عین حال اگر مشکل حجم اینترنت دارید می توانید از نسخه های کم حجم موزیک ها استفاده کنید.

- نکس وان موزیک

شکی نیست که سایت نکس وان موزیک (nex1music.ir) یکی از بهترین و بزرگترین سایت های دانلود موزیک در کشور است که به صورت روزانه جدیدترین موزیک های ایرانی خوانندگان محبوب در آن منتشر می شود. هر روز هزاران کاربر ایرانی به نکست وان مراجعه می کنند تا جدیدترین موزیک های منتشر شده در آن را مشاهده کرده و به آنها گوش دهند. بنابراین اگر شما هم به صورت مداوم پیگیر موزیک های روز هستید می توانید از این سایت استفاده کنید.

در این سایت دسته بندی موضوعی (برچسب) و آرشیو ماهیانه به کاربران کمک می کند تا آهنگ مورد نظر خود را به سرعت پیدا کرده و آن را دانلود کنند. محبوبیت نکس وان باعث شده این سایت وارد حوزه فیلم و سریال شده و در کنار موزیک جدیدترین فیلم ها را هم به صورت رایگان برای دانلود در اختیار همگان قرار دهد.

- رادیو جوان

سایت رادیو جوان (radiojavan.com) دیگر سایت معروف دانلود موزیک ایرانی و خارجی است که بر خلاف سایت های پیشین به زبان انگلیسی است و به نظر می رسد توسط افرادی خارج از ایران مدیریت می شود. گرچه زبان این سایت انگلیسی است اما هدف از ساخت آن فراهم کردن موسیقی ایرانی برای ایرانیان سراسر جهان بوده است. در سایت رادیو جوان می توانید مجموعه ای متنوع از آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی را پیدا کرده و به آنها گوش دهید.

توجه داشته باشید که سایت رادیو جوان هیچ ارتباطی با رادیو جوان ندارد و این تنها یک تشابه اسمی است. در عین حال دقت کنید که این سایت در حال حاضر فیلتر شده است که علت آن هم احتمالا ارائه موزیک یا مطالب غیرمجاز بوده است. اگر یک آهنگ را در سایت های ایرانی پیدا نکردید به احتمال زیاد در سایت رادیو جوان پیدا خواهید کرد. چراکه این سایت هیچ محدودیتی در خصوص انتشار موزیک و آهنگ ندارد.  

- موزیکفا

سایت موزیکفا (music-fa.com) یک سایت مجاز برای دانلود موزیک است که در کنار سایت های معروف دیگر می تواند مجموعه کاملی از موزیک های ایرانی را در اختیار شما قرار دهد. موزیکفا به تازگی راه اندازی شده است و با این عمر کوتاه توانسته محبوبیت بالایی در میان کاربران موزیک ایران پیدا کند. هزاران موزیک جذاب ایرانی در این سایت آرشیو شده است که همه کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. در موزیکفا می توانید آهنگ مورد نظر خود را دانلود کرده و یا آن را به صورت آنلاین گوش دهید.

از این جهت موزیکفا یک سایت مجاز برای دانلود موزیک به حساب می آید که این سایت در ستاد ساماندهی سایت های ایرانی ثبت شده است. این سایت در کنار موزیک و آهنگ های متنوع از خواننده های مختلف تعدادی مداحی هم منتشر کرده است تا علاقه مندان به آن دست خالی از این سایت بیرون نروند. 

- تابان موزیک

سایت تابان موزیک (tabanmusic.com) یک سایت ساده و در عین حال بسیار مفید برای دانلود انواع آهنگ و موزیک های ایرانی است آرشیو کاملی از موزیک های خواننده های مختلف ایرانی را در اختیار کاربران قرار داده است. در تابان موزیک آهنگ شاد، آهنگ غمگین، آلبوم هنرمندان، ریمیکس، نوحه و مداحی قرار دارد و می توانید با جستجوی ساده در سایت به آهنگ مورد نظر خود دست پیدا کنید. یک ویژگی مثبت تابان موزیک که دیگر سایت های دانلود آهنگ هم این ویژگی را دارند قرار دادن متن شعر در صفحه مربوط به آهنگ می باشد که به کمک آن می توان از محتوای کلامی آهنگ هم اطلاع پیدا کرد.

از سایت تابان موزیک می توانید هر آهنگی را که تمایل داشتید دانلود کنید. در عین حال یک پلیر هم در سایت قرار گرفته که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید و بدون دانلود کامل موزیک، آن را به صورت آنلاین در سایت پخش کنید. دیگر ویژگی جالب این سایت ترجمه آهنگ است که کاربران می توانند با استفاده از آن ترجمه آهنگ های خارجی را به زبان فارسی دریافت کنند.

دیگر سایت های دانلود موزیک

تا اینجا تعدادی از بهترین و محبوب ترین سایت های دانلود موزیک معرفی شده و در مورد هر یک توضیحاتی ارائه شد. در ادامه دیگر سایت های معروف که در حوزه دانلود موزیک فعالیت می کنند تنها معرفی شده اند و از ارائه توضیح در مورد آنها صرف نظر شده است.

نام آدرس
رز موزیک rozmusic.com
سانگ سرا songsara.net
نایس موزیک nicmusic.net
رسانه نوا navatv.com
بلاگ موزیک blogmusic.ir
بیپ تونز beeptunes.com
ملواز melovaz.net
نیلو موزیک niloomusic4.ir
به موزیک behmusic.com
پاپ موزیک pop-music.ir
گانجا موزیک ganja2music.com
جناب موزیک jenabmusic.com
نکست وان next1.ir
آهنگ ها myahanghaa.ir
ایران آوا iranava.net
پردیس موزیک pardismusics.com
موزیک مدیا musicmedia.ir
تک ترانه 19taktaraneh.us
بی باک موزیک bibakmusic.com
تابا موزیک tabamusic.com
رسانه آهنگ ahaang.com
تهران ملودی tehranmelody.com
irmp3 irmp3.ir
ایران موزیک muzicir.com
والا موزیک vmusic.ir
بیاتو bia2.com
موزیک لاو musiclove.ir
نفیس موزیک nafismusic1.ir
شیراز سانگ shirazsong.in
موزیک کردی musickordi.com
موزیک کردی musickordi.com
مستر تهران mrtehran.com
میهن موزیک mihanmusics.pw
موزیک ترین musictarin.com
ایران جوان iranjavanmusic.com
بیرموزیک bir-music.com
نسل موزیک naslemusic.com
مختلف موزیک mokhtalefmusic.com
گراتومیک gratomic.com
ساخ موزیک sakhamusic.ir
بیا تو موزیک mybia2music.com
جوان موزیک javan-music.com
ساری موزیک sarimusic.net
موسیقی ما musicema.com
رادیو پلیر radioplayer.ir
واو موزیک vavmusic.com
ام‌اس‌بی موزیک msbmusic.ir
فضا تو موزیک myfaza2music.net
باران هیتس baranhits.ir
موزیک مند musicemand.ne
بیر صدا birseda.net
ناکامان nakaaman.ir
آوا موزیک music-ava.ir
آهنگفا ahangfa.ir
موزیک من musiceman.com
mp3lyric mp3lyric.us
موزیکی شو musicisho.com
بی صدا bi-3-seda.ir
آونگ موزیک myavangmusic.com
ته موزیک teh-music.co
نکست وان nex1.ir
گلسار موزیک golsarmusic.ir
تاپ صدا topseda.ir
موزیکدل musicdel.ir
موزیک ست musicset.ir
اس موزیک smusic.ir
بیا تو ملودی bia2melody.ir
سویل موزیک sevilmusic.com
بیپ موزیک beepmusic.org
جاست موزیک just-music.ir
استوک موزیک stockmusic.ir
رادیو نواز radionavaz.com
رادیو جوان radii0javan.com
رز موزیک rosemusics.com
ایزی موزیک myeasymusic.ir
ایران موزیک iran-music.net
ماهان موزیک mahanmusic.net
مای تهران موزیک mytehranmusic.com
مای ایران ملودی myiranmelodys.ir
تیلار موزیک (tilarmusic.ir
بالموزیک balmusic.ir
رادیو جوان radiojavanhd.com
خوبان موزیک khobanmusic.com
جوی موزیک joyamusic.ir
ایران موزیک iranmusicc.com
ایران ترانه itarane.com
اولد سانگ 98old1song.ir
گنج موزیک ganjmusic.com

همه سایت های معرفی شده در بالا کاملا رایگان نیستند. ممکن برخی از سایت های ذکر شده به صورت رایگان آهنگ منتشر می کنند و برخی دیگر هم در ازای پرداخت هزینه به شما آهنگ می دهند. البته دانلود پولی معمولا مربوط به آلبوم های خواننده ها می باشد که نیاز به خرید آن است. در غیر این صورت غالبا آهنگ ها به صورت رایگان قابل دانلود می باشند. در عین حال برخی از سایت های یادشده در کنار آهنگ های ایران، آهنگ و موزیک های خارجی هم منتشر می کنند. همچنین توجه داشته باشید که ممکن است برخی از سایت ها به جهت انتشار آهنگ و موزیک های نامناسب و غیرمجاز فیلتر شده باشند.

سایت های ترافیک داخلی دانلود موزیک

در کنار شهرت سایت های دانلود آهنگ و کامل بودن آرشیو آنها یک مولفه دیگر هم وجود دارد که برای برخی کاربران اهمیت زیادی دارد و آن میزبانی داخلی سایت است. از زمانی که وزارت ارتباطات تعرفه اینترنت را به صورت داخلی و بین المللی اعلام کرد داخلی بودن سایت برای کاربران اهمیت ویژه ای پیدا کرد. چراکه سایت های میزبانی داخل ترافیک نیم بها دارند. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما بخواهید از اینترنت فایل های سنگین ویدیو دانلود کنید. در این صورت بهتر است از سایت هایی دانلود انجام دهید که ترافیک آنها داخلی بوده و به صورت نیم بها محاسبه شود.

اگرچه دانلود موزیک یا گوش دادن به آن به صورت آنلاین مصرف اینترنت چندانی ندارد اما کسانی که بخواهند به صورت مداوم از اینگونه سایت ها استفاده کنند داخلی بودن سایت برایشان اهمیت پیدا می کند. اگر هم بخواهید موزیک ویدیو دانلود کنید که دیگر حتما نیاز به سایت های ترافیک داخلی دانلود موزیک خواهید داشت. در ادامه تعدادی از سایت های دانلود موزیک با میزبانی داخل معرفی شده اند که دانلود از آنها به صورت نیم بها محاسبه می شود. البته توجه داشته باشید که سایت های زیر بر مبنای فهرست اعلامی وزارت ارتباطات در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ معرفی شده اند و ممکن است با گذشت زمان فهرست مذکور تغییر پیدا کند. بنابراین اگر قصد دارید حجم زیادی از این سایت ها دانلود کنید بهتر است قبل از آن از داخلی بودن سایت اطمینان پیدا کنید.

  • به موزیک (behmusic.com)
  • موسیقی ما (musicema.com)
  • استوک موزیک (stockmusic.ir)
  • ام‌اس‌بی موزیک (msbmusic.ir)
  • موزیک فید (musicfeed.ir)
  • توییت موزیک (twittmusic.ir)

مشاهده کردید که چه تعداد سایت ایرانی و فارسی جهت دانلود آهنگ و موزیک وجود دارد که می توان با استفاده از آنها جدیدترین آهنگ های ایرانی و خارجی را به صورت رایگان دانلود کرد. در صورتی که نظری در مورد سایت های ذکر شده دارید و یا این که سایتی مناسب جهت دانلود آهنگ در نظر دارید که در فهرست فوق ذکر نشده است، حتما آن را در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴ از ۵ از مجموع ۳۵ رای)

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۴۹)

lvdl

سلام به نظر من همه این سایت ها که گفتید خوب هستند و البته خیلی هم تفاوتی ندارند من به تازگی سایت سبز موزیکم دیدم که دارن خوب کار میکنن

۱۱ ماه پیش
سعید

وب سایت میوزیکو رو هم لطفا به لیست اصافه کنید در میوزیکو آهنگ های سه بعدی آپلود میشه :)

۱ سال پیش
Farhad

متاسفانه هیچکدام موزیک رو با کیفیت اصلی پخش نمی کنه .
کاش سایتی وجود داشت که موزیک رو با کیفیت اصلی استودیو ضبط پخش میکرد . در آنصورت ارزش پرداخت پول هم میداشت .

۱ سال پیش
پیام علی آبادی

سایت پی اس ان موزیک psnmusic.com رو پیشنهاد میکنم. بسیار قوی هست و هم موزیک خارجی داره هم آهنگ ایرانی.

۲ سال پیش
Mohammad

سایت براتو موزیک و برترینا هم سایت های خوبی هستند من ازشون راضیم بروز و عالی هستند
baratomusic.ir
bartaryna.ir

۲ سال پیش
Kelei

چقدر مثبت هستید همه سایت های مجاز رو گذاشتید، یه چند تا سایت اهنگ غیر مجاز هم معرفی کنید خب

۲ سال پیش
Monji

سلام، من دنبال آهنگ های پرطرفدار ماه آی موزیکا بودم سایت شما رو پیدا کردم. اما چیزی در مورد آهنگ های آی موزیکا ندیدم لطفا قرارش بدید بیشتر آهنگ های پرطرفدار ماهانه آی موزیکا رو بگذارید ممنون

۲ سال پیش
kaveh

برای دانلود آهنگ شاد کدوم سایت رو پیشنهاد می کنید؟

۲ سال پیش
پرستو

کدوم سایت ها آهنگ ریمیکس میگذارند؟

۲ سال پیش
nastaran

این سایت ها همش موزیک مرد داره، چند تا سایت هم معرفی کنید که اهنگ های جدید خواننده زن رو بگذاره

۲ سال پیش
سمانه

آهنگ های پرطرفدار ماه آی موزیک رو هم بگذارید

۲ سال پیش
نسترن

چند تا از سایت های دانلود موزیک ویدیو رو هم معرفی کنید. بهترینشون رو

۲ سال پیش
پلاسی

چطور بروزترین آهنگ ها رو پیدا کنیم؟ کدوم یکی از این سایت ها آهنگ بروز میگذاره؟

۲ سال پیش
فرقانی اصل

بهترین سایت پخش آنلاین آهنگ کدومه؟ چند تا از سایت های پخش آهنگ رو هم معرفی کنید دیگه

۲ سال پیش
Lavasani

این سایت هایی که معرفی کنید کاور اصلی دارن؟ من دنبال سایت دانلود آهنگ با کاور اصلی هستم

۲ سال پیش
Rooa

سلام مطلب خوبی نوشتید کاش در مورد سایت های آهنگ یابی هم مطلب بنویسید خیلی کمک کننده میشه آخه پیدا کردن آهنگ تو اینترنت خیلی سخته اگر چنین سایت هایی رو معرفی کنید میشه راحت باهاشون آهنگ ها رو پیدا کرد

۲ سال پیش
اعظم خانی

لطفا سایت های معتبر دانلود آهنگ رو هم معرفی کنید

۲ سال پیش
نیلو

چهار تا سایت آهنگ غیرمجاز هم معرفی کنید دیگه اینا که همه مجاز هستند :)

۲ سال پیش
کاوه

با عرض سلام وقتتون به خوبی شادی
دوستان یک کانال تلگرام هم هست به نام کاوه پاپ موزیک که آهنگ های خوبی منتشر میکنه با این آدرس @kavehpopmusic

۲ سال پیش
mohammad javad mirakhorloo

با سلام و عرض ادب لطفا رسانه مستر وان موزیک رو هم که به تازگی شروع به کار کرده معرفی کنید. وب سایت مستر وان موزیک از تمام خوانندگان ایرانی و خارجی حمایت میکنیم و باهاشون جهت پخش اثارشون بدون دریافت هیچ هزینه ای قرار داد میبندد یعنی کپی رایت رو رعایت می کنه. مثلا خوانندگانی همچون: راوین پرکان . رضا شهریور . آریا اکبری و... حمایت شدن و به تازگی یک فروشگاه موسیقی هم راه اندازی شده.

۲ سال پیش
سید احسان رنجبر

لطفا اگر ممکن هستش وب سایت musicha.net را نیز به لیست سایت های موزیک اضافه کنید با تشکر

۲ سال پیش
محمد میلانلو

بنظر من نکس وان موزیک از همه کامل تره ❤

۲ سال پیش
رایا پروژه

بسیار عالی

۲ سال پیش
پارس

خیلی عالی بود من از سایت موزیک پارس https://musicepars.com استفاده میکنم و به نظرم خیلی سایت خوبی هستش برای دانلود آهنگ و موسیقی

۲ سال پیش
حسین

سلام به تازگی سایت (نکستور) هم به لیست سایتهای موزیک افزوده شده
nextor.ir

۲ سال پیش
مهدی حسینی

به نظرم بهترین سایت های موزیک ایرانی رادیو جوان، پاپ موزیک، پی30فایل هستند البته نظر شخصیمه ولی خب فک کنم نظر بقیه هم همین باشه

۲ سال پیش
معین

سلام جالب بود اما چرا آی موزیکا Imusica.ir رو ذکر نکردین؟

۲ سال پیش
حمید

سلام یک مقاله ی کاملا چرت بود واقعا. سایتی معرفی کنید که همه خواننده های غیر مجاز مثل معین و ..... اینارو داشته باشه و کامل باشه وگرنه اینا ک شما معرفی کردی واقعا چرتو پرته.. بیرصدا از همه اینا بهتره ولی اونم بیشتر خواننده هارو نمیزاره

۳ سال پیش
yas

وبسایت های موزیکلی و اینفاموزیک enfamusic.ir هم برای آهنگ های خارجی هست خیلی خوبه

۳ سال پیش
ناشناس

سلام ، ببخشید دانلود اهنگ ازاین سایت ها مجاز ایت؟

۳ سال پیش
behtash

کدام سایت موزیک ویدیو خارجی میزاره؟ این هایی که معرفی کردید اکثرا آهنگ تنها میزارن لطفا چند مورد سایت هم معرفی کنید که موزیک ویدیوی خارجی و ایرانی بزاره

۴ سال پیش
سورنا

سلام میتونید بهترین و تازه ترین آهنگ ها رو از سایتهای زیر دانلود کنید
face1music.com
rasanejavan.com
radiojavanhd.com

۴ سال پیش
نازنین

ممنون از مقاله خوبتون
من سایت های مختلف رو بررسی کردم هیچ کدوم این تعداد سایت دانلود موزیک معرفی نکردند. اکثر سایت ها انگشت شمار سایت معرفی کردن که اون ها هم معروف ترین سایت ها هستند و همه میشناسنشون تو اینترنت که جستجو کنی راحت پیدا میشن. اما سایت هایی که شما معرفی کردید رو هیچ جا معرفی نکردند. دیگه این که کسی سایت های داخلی رو تا حالا معرفی نکرده بود. برای خودم که موزیک ویدیو دانلود می کردم خیلی مهم بود که سایت داخلی باشه

۴ سال پیش
ماهان

راستی ملوبیت هم سایت خوبیه همه آهنگا رو داره
آدرسش mymelobit.ir

۴ سال پیش
مرتضی

سایت ملوپلاس خیلی خوبه اینم آدرسشه
meloplus.ir

۴ سال پیش
عشق موسیقی

هیچی به پای ملوواز نمیرسه

۴ سال پیش
سارا

سلام ممنونم از کار بسیار عالیتون.
سایت های خوبی رو معرفی کردید. من از نکس وان موزیک آهنگ می گیرم و عالیه.

۴ سال پیش
تیموری

آدرس جدید موزیک باران 26 هم اینه
http://26musicbaran.us

۴ سال پیش
آرش پور

سایت باران موزیک هم آهنگ های خوبی میزاره.
baran-music.com

۴ سال پیش
آرش پور

چند مورد سایت تخصصی دانلود موزیک هم معرفی کنید که فعالیت تخصصی داشته باشند و آرشیو کامل موزیک ها رو داشته باشند.

۴ سال پیش
panahi

آدرس سایت تاپ پرشین موزیک و پرشین موزیک 2 رو هم بزارید

۴ سال پیش
pooneh

لطفا سایت پرشین موزیک https://p-music.ir رو هم معرفی کنید. در این موزیک ایرانی برای دانلود زیاد هست و در کنار اون موزیک ویدیو و تیتراژ فیلم ها هم وجود داره. علاقه مندان به مداحی هم میتونن از این سایت مداحی های مورد علاقه خودشون رو دانلود کنند. پرشین موزیک سایت مجاز است و توی سایت ستاد ساماندهی هم ثبت شده

۴ سال پیش
حیدری

ممنون از مطلب خوبتون که تعداد زیادی سایت درش معرفی شده اما اونطور که من متوجه شدم معیار شما برای چینش سایت ها رتبه الکسا هست و هر سایت که رتبه بهترین داشته اول تر قرار گرفته اما کاش بر اساس تعداد، کیفیت و سرعت دانلود موزیک ها هم سایت ها رو بررسی می کردید.

۴ سال پیش
علیرضا

پیشنهاد من به شما سایت کهن موزیکه
هر نوعی از ویدیو و آهنگ که بخواید رو داره. چه ایرانی و چه خارجی همه لینک مستقیم دارند و با سرعت بالا دانلود میشن.
فول آلبوم و همه چی ام داره

۴ سال پیش
amir

موزیک ویدیو خارجی میخواید سایت گرامافون هست https://gramophon.ir

۴ سال پیش
reza

اگر دنبال موزیک رپ فارسی هستید به این bia2rap.com سر بزنید. سایت های بروز اخبار خارجی دنیای موزیک هم دو تا سایت پایین هستند.
music.msn.com
music.yahoo.com
اگر هم دنبال دانلود هستید از سایت hdmixtapes.com استفاده کنید. البته فقط به همین سایت ها اکتفا نکنید و هر چی که خواستید توی گوگل سرچ کنید و قبلش download free رو بنویسید تا فقط سایت های دانلود رایگان رو براتون بیاره

۴ سال پیش
تیموری

با سلام خدمت دوستان،
من بعد از ماه ها استفاده از پلتفرم های موسیقی و تجربه ای طولانی در این حوزه سایت Moozic.org را به شما معرفی می کنم.
من کافی شاپ دارم و عموما موسیقی های لازم رو از این سایت پخش میکنم چون آلبوم همه خواننده های ایرانی و خارجی رو داره و هرچی بخوام درش پیدا می کنم. احتمالا شما هم برای پیدا کردن آهنگ خیلی جستجو می کنید و آخرشم چیزی پیدا نمی کنید. بهترین و کامل ترین سایت Moozic هست به آدرس www.moozic.org که خیلی برای شما مفید خواهد بود.

۴ سال پیش
عباس ایروانی

سایت جدید موزک هم واقعا خوبه. آهنگ های خوبی برای دانلود میزاره
https://jadid-music.ir

۴ سال پیش
علیرضا اکرم

من آهنگ های مورد نیازم رو از این سایت دانلود می کنم. لینک های دانلودش کاملا سالم است و دانلود مستقیم میده.
mykohanmusic3.xyz

۴ سال پیش