معرفی بهترین بازی‌های اندروید در سال ۲۰۲۰
موبایل

معرفی بهترین بازی‌های اندروید در سال ۲۰۲۰

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

بخش عمده ای از کاربران گوشی های اندروید را گیمرها تشکیل می دهند. این کاربران علاقه مند به بازی های اندروید به طور مداوم به دنبال پیدا کردن بازی های جدید و جذاب اندروید هستند و دائما بازی های مختلف را در گوشی خود نصب کرده و امتحان می کنند. این استقبال شدید کاربران از بازی های اندروید باعث شده فهرست های مختلفی تحت عنوان بهترین و محبوب ترین بازی های اندروید معرفی شود که در آن نام پرمخاطب ترین بازی های اندرویدی قرار گرفته است. ما هم همچون دیگر سایت های فعال در حوزه موبایل تصمیم گرفتیم با بررسی بازی های موبایل اندروید، بهترین و پرمخاطب ترین آنها را گلچین کرده و در این مطلب به شما معرفی نماییم.

می دانیم که یکی از جذابیت های گوشی های موبایلی بازی های آن می باشد که کودک و بزرگسال ندارد و همه از بازی کردن با آن لذت می برند. انتشار بازی های متنوع اندرویدی با موضوعات مختلف برای سنین مختلف در افزایش محبوبیت این نوع اپلیکیشن ها بی تاثیر نبوده است. حال با وجود تعداد زیادی بازی موبایلی که در ژاندرهای مختلف و برای سنین مختلف منتشر شده است چطور باید بازی مناسب خود را پیدا کرد؟ وقتی هر روز به تعداد این بازی ها اضافه می شود چطور می توان از میان این انبوع بازی ها بهترین را پیدا کرد؟ گیمرهای موبایلی معمولا با این مشکل مواجه هستند و برای پیدا کردن یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سایت های دانلود اندروید ساعت ها به دنبال بازی می گردند.

این طور به نظر می رسد که اکثر بازیکنان موبایل به دنبال بازی هایی هستند که در کنار جذابیت و سرگرم کنندگی، گرافیک و محتوای خوبی هم داشته باشد تا هنگام بازی کردن با آن لذت ببرند. این نیاز کاربران گوشی از بازی های موبایلی باعث شده فهرست های برترین، بهترین، پرمخاطب ترین و محبوب ترین بازی ها ایجاد شده و در دنیای اینترنت منتشر شود. چراکه معمولا ذائقه کاربران با یکدیگر یکسان است یا تاحدودی به هم شباهت دارد.

بهترین و پرمخاطب‌ترین بازی های اندروید

زمانی که تعداد زیادی از کاربران یک بازی اندرویدی را نصب کرده و از آن استفاده می کنند قطعا آن بازی از کیفیت بالایی برخوردار است و جا دارد آن را به دیگر کاربران موبایل هم معرفی کرد. این شد که ما تصمیم گرفتیم مجموعه پرمخاطب ترین بازی های اندروید را بررسی کرده و بهترین و محبوب ترین آنها را به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال بازی رانندگی اندروید هستید، یا این که به بازی های گانگستری هستید و یا می خواهید با گوشی خود بازی استراتژیک انجام دهید حتما فهرست زیر را بررسی کنید، حتما در آن بازی مورد علاقه شما هم معرفی شده است. 

۱- Candy Crush Saga

بازی Candy Crush Saga را می توان با اطمینان محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی اندرویدی دانست که توانسته در گوگل پلی بیش از یک میلیارد نصب فعال کسب کند. بازی کندی کراش ساگا از جمله معدود اپلیکیشن های اندروید است که توانسته این تعداد نصب را در گوگل پلی کسب کند. این تعداد کاربر را می توان ناشی از گرافیک فوق العاده و رنگ بندی خیره کننده این بازی دانست که در کنار موضوع جذاب آن باعث شده کاربران به این بازی اعتیاد پیدا کنند. در Candy Crush Saga گیمر وظیفه دارد آب نبات های رنگی را از صفحه حذف کند. برای این کار باید به سرعت آب نبات های هم رنگ کنار هم را به هم متصل کند تا آنها حذف شده و او دریافت کند.

در حال حاضر بازی Candy Crush Saga با یک میلیارد نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۲- Subway Surfers

بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده Subway Surfers از آن دسته بازی های موبایلی است که محدودیت سنی ندارد و تمام سنین حتی کودکان نیز می توانند از بازی کردن با آن لذت ببرند. بازی Subway Surfers یا موج سواران مترو داستان پسر بچه ای است که با دوستان خود در مترو در حال فرار از دست ماموران پلیس هستند. در سر راه آنها موانعی همچون قطار وجود دارد که شما باید با دقت آنها را پشت سر بگذارید تا بتوانید از دست ماموران فرار کنید. بازی ساب وی سورف با موضوع جذاب خود ویرایش های مختلفی دارد که می توانید هر یک را که برای شما جذاب تر است نصب کنید. همچنین محبوبیت این سبک از بازی باعث شده ده ها بازی موبایلی دیگر با این سبک توسط توسعه دهندگان دیگر منتشر شود. 

در حال حاضر بازی Subway Surfers با یک میلیارد نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۳- Clash of Clans

بازی Clash of Clans محبوب ترین بازی سبک استراتژیک است که گرچه نام آن بازی است اما اکثر کاربران آن قشر بزرگسال هستند. این بازی سبک جنگی دارد و کاربر باید برای خود نیرو و ابزارهای جنگی ایجاد کرده و با آن به قبایل دیگر حمله کند. سبک خاص این بازی باعث شده سنین پایین کمتر از این بازی استفاده کنند و عمدتا افراد بزرگسال به استفاده از آن روی آورند. با Clash of Clans شما یک جنگ تمام عیار را در گوشی خود تجربه می کنید. به همین دلیل کلش آف کلنز در عین حال که یک بازی است نیازمند دقت و توجه است. چراکه باید با دقت و در نظر گرفتن دشمنان برای خود ساز و برگ جنگی ایجاد کرد و با استفاده از آنها بر دشمنان مغلوب شد. این بازی هم جزء مهیج ترین و اعتیادآورترین بازی های موبایلی است که شما را ساعت ها پای گوشی خود میخکوب می کند.

در حال حاضر بازی Clash of Clans با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۴- My Talking Tom

شاید بتوان گفت جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی اندرویدی برای کودکان بازی My Talking Tom یا همان تام سخنگو باشد. گربه ای سخنگو که شما باید از آن نگهداری کرده و با او بازی کنید. در حین بازی می توانید با او صحبت کنید تا او صحبت های شما را تکرار کند. همین ویژگی بازی باعث جذابیت آن برای کودکان شده است. سبک متفاوت بازی باعث شده ویرایش های متعددی از بازی ارائه شود که یکی از آنها My Talking Angela است که گربه آن دختر است و برای کودکان دختر ساخته شده است. به کمک این بازی می توانید ساعت ها کودک خود را سرگرم کنید و از گذر زمان لذت ببرید.

در حال حاضر بازی My Talking Tom با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۵- 8 Ball Pool

بازی بیلیارد برای خیلی از افراد هیجان و جذابیت زیادی دارد. بازی 8 Ball Pool یا هشت توپ بیلیارد دقیقا بازی بیلیارد را در گوشی اندروید شبیه سازی کرده تا علاقه مندان به این بازی بتوانند به راحتی و بدون هزینه این بازی هیجان انگیز را در گوشی خود انجام دهند. ویژگی این بازی قابلیت آنلاین آن است. یعنی شما می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود یا دیگر کاربران از سراسر دنیا بیلیارد بازی کنید و در رقابت با یکدیگر برنده شوید. جالب است که این بازی به شما اجازه می دهد در ابتدا تمرین کنید تا پس از حرفه ای شدن به مسابقه بپردازید. اگر علاقه مند به بیلیارد هستید به شما قول می دهیم که در صورت نصب این اپلیکیشن و انجام بازی آنلاین در مدت کوتاهی به آن وابسته شده و اعتیاد پیدا خواهید کرد.

در حال حاضر بازی 8 Ball Pool با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۶- Pou

بازی پو از جمله بازی های ساده و کم حجم است که گرافیک جذابی ندارد اما موضوع جذاب و هیجان انگیز آن باعث می شود کاربر به این بازی اعتیاد پیدا کند. در واقع Pou جزء بازی های اعتیادآور اندروید است که گرچه مخاطب آن کودکان هستند اما برخی از کاربران بزرگسال هم از بازی کردن با آن لذت می برند. روند بازی به این صورت است که شما باید به پو که یک موجود فضایی شبیه به سیب زمینی است غذا دهید و آن را همچون بچه نگهداری کنید. پو به آرامی رشد می کند و شما شاهد بزرگ شدن او هستید. در خلال بازی شما امتیاز کسب کرده و سکه به دست می آورد و می توانید با استفاده از سکه های بدست آمده امکانات جدیدی را خریداری کنید.

در حال حاضر بازی Pou با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۷- Hill Climb Racing

همیشه بازی های ماشینی و رانندگی اندروید جذابیت خاصی دارند. بازی Hill Climb Racing هم یکی از جذاب ترین بازی های ماشینی اندروید است که در عین سادگی بسیار سرگرم کننده است و شما را معتاد به خود می کند. قطعا تعداد دانلود این بازی در گوگل پلی گویای این موضوع است. روش بازی به این صورت است که شما باید در مسیر ناهموار ماشین خود را عبور دهید و سعی کنید بدون چپ کردن ماشین در رقابت با دیگر ماشین ها پیروز شوید. در طول مسیر می توانید با ماشین خود سکه هایی جمع کنید تا در پایان ماشین خود را ارتقا داده و امکانات جدیدی به آن اضافه کنید. این بازی در دسته ریسینگ قرار دارد و اگرچه گرافیک چندانی ندارد اما مطمئن باشید که با نصب آن قطعا مجبوبش خواهید شد و ساعات خوشی را در رقابت با دیگر ماشین ها تجربه خواهید کرد.

در حال حاضر بازی Hill Climb Racing با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۸- Temple Run 2

شرکت سازنده بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز فرار از معبد به جهت محبوبیت فراوان این بازی نسخه دوم آن را هم ارائه کرد که این نسخه جدید هم همچون نسخه قبلی با استقبال شدید کاربران خود مواجه شد. سبک بازی دقیقا همچون بازی Subway Surfers است و شما باید به شخصیت های مختلفی که در حال فرار از معبد هستند کمک کنید تا از موانع پیش رو بپرند و آن ها را پشت سر بگذارند. در مسیر بازی صخره ، جنگل و معادنی وجود دارد که شما باید از آنها به سلامت عبور کنید. به طور کلی بازی های سبک ران و دوندگی در اندروید که سرآمد همه آنها موج سواران مترو است محبوبیت فراوانی دارد که این بازی هم یکی از آنها است. در بازی Temple Run می توانید با کشیدن انگشت خود به هر طرف دونده را مدیریت کنید. 

در حال حاضر بازی Temple Run 2  با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۹- My Talking Angela

یکی از مشهورترین بازی های اندروید گربه سخنگو است. در این بازی شما با یک گربه سخنگو به نام تام بازی می کنید و با اون حرف می زنید. بازی My Talking Angela دقیقا همان بازی است با این تفاوت که گربه آن دیگر تام نیست. گربه این بازی دختری به نام Angela است و شما باید دقیقا همچون بازی قبل با آنگلا بازی کنید و حرف بزنید. تفاوت این بازی با بازی قبلی در این است که My Talking Tom گربه پسر است و بازی مخصوص پسرها است. اما My Talking Angela دارای گربه دختر است و طبیعتا مخصوص دخترها است. زمانی که با گربه صحبت کنید او دقیقا حرف های شما را با تغییر صدا تکرار می کند و این برای کودکان بسیار جذاب است. اگر دختر بچه داشته باشید بهتر است این بازی را در گوشی خود نصب کنید و بگذارید کودکتان با این گربه سرگرم شود.

در حال حاضر بازی My Talking Angela با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

۱۰- Garena Free Fire: Kalahari

بازی بقاء در جزیره دور یکی از جالب ترین بازی های اکشن برای گوشی های اندروید است که به صورت سوم شخص ساخته شده است. روند بازی به این صورت است که تعدادی بازیکن در جزیره ای دور افتاده قرار گرفته دارند و برای فرار از این جزیره با هم رقابت می کنند. در این رقابت تنها یک نفر پیروز خواهد شد و شما به عنوان یکی از بازیکنان باید تلاش کنید که آن یک نفر باشید. گرافیک بازی بسیار بالاست و در آن جزئیات بسیاری وجود دارد که باعث می شود فضای واقعی جزیره برای بازیکن تداعی شود. اگر به بازی های اکشن علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم Garena Free Fire: Kalahari را روی گوشی خود نصب کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

در حال حاضر بازی Garena Free Fire: Kalahari  با ۵۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

- Angry Birds 2

بازی Angry Birds 2 نسل دوم از مجموعه بازی های پرطرفدار پرندگان عصبانی است که طی چند سال اخیر محبوبیت بالایی در میان کاربران کسب کرده است. گرافیک فوق العاده جذاب در کنار موضوع هیجان انگیز باعث شده این بازی موبایلی شهرت فراوانی پیدا کند. استقبال زیاد کاربران از Angry Birds سازندگان این بازی را بر آن داشت تا نسخه دوم این بازی را نیز ارائه کنند. این در حالی است که پیش از این ویرایش های مختلف بازی با عناوین مختلف از جمله Season، کلاسیک، Space و ... نیز منتشر شده بود. البته محبوبیت بازی های انگری بردز تنها به اندروید محدود نشده است و استودیوی Rovio برای کاربران iOS و رایانه هم نسخه های مجزایی ارائه نموده است. در انگری بردز شما باید با پرتاب پرندگان به سمت خوک ها (دشمنان) سعی کنید تمام آنها را از بین ببرید.

در حال حاضر بازی Angry Birds 2 با ۱۰۰ میلیون نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را در گوگل پلی کسب کند.

دیگر بازی های محبوب در گوگل پلی

همانطور که مشخص است بازی های معرفی شده در بالا همگی بر اساس تعداد نصب در گوگل پلی دسته بندی شده اند. موارد فوق همگی جزء پرمخاطب ترین بازی های اندروید هستند که بیشترین تعداد دانلود و نصب را در گوگل پلی دارند. گرچه تمام بازی های اندروید این محبوبیت را ندارند اما تمام بازی های اندروید هم همین ها نیستند. قطعا بازی های دیگری هم وجود دارد که البته استقبال کمتری نسبت به موارد ذکر شده دارند اما با این حال میزان دانلود و نصب آنها هم مقدار کمی نیست. در ادامه تعداد دیگری از پرمخاطب ترین بازی های اندروید در گوگل پلی را معرفی کرده ایم.

نام بازی تعداد دانلود نوع
Sonic Dash ۱۰۰ میلیون دونده
Minion Rush - Despicable Me ۱۰۰ میلیون دونده
Township ۱۰۰ میلیون استراتژیک
Hay Day ۱۰۰ میلیون مزرعه داری
Super Mario Run ۱۰۰ میلیون اکشن
FIFA Soccer ۱۰۰ میلیون ورزشی
Need for Speed - No Limits ۱۰۰ میلیون رانندگی
Clash Royale ۱۰۰ میلیون استراتژیک
Dragon City ۱۰۰ میلیون مدیریتی
Farm Heroes Saga ۱۰۰ میلیون پازلی
Fruit Ninja ۱۰۰ میلیون سرگرمی
Castle Clash ۱۰۰ میلیون استراتژیک
Pokémon Go ۱۰۰ میلیون ماجراجویی
Vector ۱۰۰ میلیون اکشن
Asphalt 8: Airborne ۱۰۰ میلیون رانندگی
Jetpack Joyride ۱۰۰ میلیون اکشن
Where's Is My Water 2 ۱۰۰ میلیون معمایی
Real Racing 3 ۱۰۰ میلیون رانندگی
Plants VS Zombies 2 ۱۰۰ میلیون سرگرمی
Roll the Ball ۱۰۰ میلیون پازلی
Cut the Rope 2 ۱۰۰ میلیون معمایی
PUBG Mobile ۱۰۰ میلیون اکشن
Traffic Racer ۱۰۰ میلیون رانندگی
Bubble Shooter ۱۰۰ میلیون پازلی
Lep's World 2 ۱۰۰ میلیون سرگرمی
Happy Glass ۱۰۰ میلیون معمایی
My Talking Hank ۱۰۰ میلیون سرگرمی
Talking Tom Gold Run ۱۰۰ میلیون دونده
Street Racing 3D ۱۰۰ میلیون رانندگی
Pool Billiards Pro ۱۰۰ میلیون ورزشی
Subway Princess Runner ۱۰۰ میلیون دونده
Rail Rush ۱۰۰ میلیون سرگرمی
Magic Tiles 3 ۱۰۰ میلیون سرگرمی
Roblox ۱۰۰ میلیون اکشن
Brawl Stars ۱۰۰ میلیون اکشن
Crossy Road ۱۰۰ میلیون اکشن
Homescapes ۱۰۰ میلیون سرگرمی
Mobile Legends: Bang Bang ۱۰۰ میلیون اکشن
Racing Fever: Moto ۱۰۰ میلیون رانندگی
Stack ۵۰ میلیون پازلی
Real Steel Robot Boxing ۵۰ میلیون اکشن
Mortal Kombat X ۵۰ میلیون اکشن
eFootball PES ۵۰ میلیون ورزشی
Plague Inc ۵۰ میلیون شبیه سازی
Clash of Kings : New Crescent Civilization ۵۰ میلیون استراتژیک
Critical Ops: Multiplayer FPS ۵۰ میلیون اکشن
Sniper Fury: Online 3D FPS ۵۰ میلیون اکشن
Mario Kart Tour ۵۰ میلیون اکشن
Good Pizza, Great Pizza ۵۰ میلیون سرگرمی
Stick War: Legacy ۵۰ میلیون استراتژیک
Hopeless Land: Fight for Survival ۵۰ میلیون اکشن
Call of Duty Mobile ۵۰ میلیون اکشن

​​​​​فهرست فوق شامل برترین بازی های اندروید است که اکثر آنها برای گیمرهای حرفه ای شناخته شده می باشد. کسانی که تازه وارد حوزه بازی های اندرویدی شده اند می توانند از این تجربه استفاده کرده و با نصب بازی های مشهور فوق در گوشی خود از بازی کردن لذت ببرند.

مشاهده کردید که چه تعداد بازی محبوب و معروف اندرویدی در دنیا وجود دارد که بسیاری از آنها میلیون ها نصب فعال در گوگل پلی پیدا کرده اند. از این پس اگر بخواهید با گوشی خود بازی انجام دهید دیگر می دانید که بهترین بازی ها کدام هستند و لازم نیست برای پیدا کردن یک بازی زمان زیادی را در اینترنت جستجو انجام دهید. همچنین در صورتی که بازی جذاب و محبوبی را در نظر دارید که در فهرست فوق نامی از آن به میان نیامده است حتما آن را در بخش نظرات به ما معرفی نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۲ از ۵ از مجموع ۲ رای)

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۴)

آرزو

کندی کراش آمارش باید بالاتر از این حرفا باشه تو هر گوشی که نگاه کنی این بازی هست

۴ سال پیش
احمد

به نظرم بازی جذاب Los Angeles Crimes رو هم تو لیست قرار بدید. یک بازی به سبک gta که با گرافیک بالا و داستان جذاب قابلیت های مختلفی داره و میشه اون رو به صورت آنلاین بازی کرد. الان بیش از ۱ میلیون دانلود داره و امتیاز ۴.۴ از گوگل پلی هم داره. تازه سازندش هم ایرانیه

۴ سال پیش
rasooli

دوستان قدیما یه بازی استراتژیک بود که برای کامپیوتر بود و خیلی ساده بود. موضوع در مورد جنگ های داخلی آمریکا بود که با سواره نظام و نیروها جنگ انجام میشد و برنده نبرد درجه بالاتر دریافت می کرد. هر چی جستجو می کنم چیزی پیدا نمی کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

۴ سال پیش
عرفان

بازی اعتیادآور Total Party Kill رو هم بزارید. بازی فکری که حرف نداره

۴ سال پیش