نسخه خانگی آنتی‌ویروس پادویش رایگان عرضه می‌شود
نرم افزار و سیستم عامل

نسخه خانگی آنتی‌ویروس پادویش رایگان عرضه می‌شود

نویسنده: تحریریه آن‌دیجیتال

آنتی ویروس ایرانی پادویش (Padvish) یک نرم افزار ضدویروس است که با استفاده از موتور داخلی بدافزار و ویروس ها را شناسایی و حذف می کند. این آنتی ویروس ایرانی توسط شرکت نرم افزاری امن پرداز توسعه داده شده و هدف آن امن سازی اینترنت و فضای مجازی کشور می باشد و با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات (اینترنت ملی) جایگزین آنتی ویروس های خارجی خواهد شد.

پادویش به طور کامل در داخل کشور تولید شده و هم اکنون نسخه های مختلفی برای مصارف مختلف ارائه داده است که یکی از آنها نسخه خانگی می باشد. پادویش برای سهولت کار کاربران خانگی و عادی نسخه خانگی آنتی ویروس خود را به صورت رایگان ارائه داده است تا این دسته از کاربران نیز به آسانی از امنیت بالای این برنامه برخوردار شوند.

ضدویروس ایرانی پادویش برخلاف تصور برخی افراد، کیفیت و کارایی بالایی دارد و با استفاده از موتور داخلی، انواع ویروس و بدافزارهای روز دنیا را کشف می کند. کیفیت پادویش در حد قابل قبولی است و به همین جهت این آنتی ویروس ایرانی توانایی رقابت با آنتی ویروس های مطرح دنیا را نیز دارد. تمام مراحل طراحی و پیاده سازی این نرم افزار ضدویروس به طور کامل توسط تیم ایرانی پادویش صورت گرفته است.

این محصول امنیتی به پشتوانه تیم سازنده و با استفاده از تحلیل قوی بدافزارها قادر است جدیدترین و پیچیده ترین بدافزارهای روز دنیا را در زمانی کوتاه شناسایی نماید. دانلود نسخه خانگی پادویشی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و تنها برای استفاده در محیط خانگی مناسب می باشد. نسخه تجاری و اداری پادویش نیز با قیمتی مناسب جهت استفاده در مراکز اداری و تجاری موجود می باشد که در صورت لزوم می توان آن را از سایت پادویش خریداری نمود.

با استفاده از پادویش می توان در برابر حملات بدافزاری و ویروسی آسوده خاطر بود و  امنیت رایانه و اطلاعات خصوصی خود را به وسیله این ضدبدافزار بومی تامین کرد. در ادامه برخی از ویژگی های پادویش خانگی ذکر شده است.

  • محصولی رایگان و کاملا ایرانی
  • طراحی شده توسط تیم امنیتی مجرب
  • شناسایی انواع بدافزار و ویروس و جلوگیری از عملکرد آنها
  • بهره گیری از موتور هوشمند ایرانی جهت تشخیص بدافزارهای ناشناخته
  • استفاده از فناوری ابر کاربران (جهت شناسایی و اطلاع رسانی تهدیدهای جدید و ناشناس)
  • امکان پویش و اسکن فایل های سیستم
  • قابل اجرا روی انواع سیستم عامل های ویندوز
  • امکان استثنا کردن فایل های خاص
  • سازگان با نسخه های جدید ویندوز
  • محیط ساده و قابل فهم با استفاده از زبان فارسی
  • بهینه‌سازی برنامه جهت جلوگیری از کاهش کارایی دستگاه
  • به‌روزرسانی خودکار با اتصال به اینترنت (و بدون اتصال)

لازم به ذکر است که جهت رایگان سازی نسخه خانگی برنامه، پس از نصب آن وارد بخش مدیریت مجوز استفاده شده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید. پس تکمیل و ارسال فرم، آپدیت رایگان یک ساله پادویش را دریافت خواهید کرد. همانطور که پیش تر ذکر شد نسخه رایگان پادویش خانگی است و تنها برای مصارف خانگی مناسب می باشد و جهت استفاده از پادویش در بخش های اداری یا تجاری باید اقدام به خرید نسخه مناسب آن نمود.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (۱)

میلاد

نسخه رایگانی در پادویش وجود ندارد. سال 92 نسخه ی رایگانی داشت که بعد از استقبال از این آنتی ویروس و عدم پیشرفت آن نسخه رایگان و توسعه نیافتنش، در حال حاضر تنها نسخه پولی دارد(البته 20 روز رایگان است) که خیلی خیلی پیشرفته تر از آن نسخه رایگان سالها پیش است. الان تنها نسخه ای که ارایه میدهد نسخه امنیت کاملش هست که خیلی فراتر از آن نسخه رایگانی است که دیگر پشتیبانی هم نمی شود.

۵ سال پیش